मोदी का नाम मूज़ी होना चाहीए:यूनाइटेड मुस्लिम फ़ोरम

बी जे पी के वज़ारत-ए-उज़मा उम्मीदवार की मक़बूलियत का परचार मीडीया की देन है, मोदी का नाम मूज़ी होना चाहीए, यूनाइटेड मुस्लिम फ़ोरम के ज़िम्मेदारों ने ये बात कही।

शऊर बेदारी प्रोग्राम के तहत मुसलमानों को ग़ौर-ओ-फ़िक्र करने इंतिहाई सोच समझ कर दानिशमंदी का सबूत देते हुए अपना वोट देना चाहीए,इस सिलसिले में मुनाक़िदा जलसे में शरीक होकर मुख़ातब कररहे थे।

एस एन गार्डन फंक्शन हाल और बाहर वसीअ तर अहाता में तक़रीबन 5 हज़ार अफ़राद ने शिरकत की जिस में ख़वातीन की कसीर तादाद मौजूद थी।

यूनाइटेड फ़ोरम के वफ़द में शामिल ज़िम्मेदार अराकीन मौलाना मुफ़्ती सादिक़ मुही उद्दीन, सय्यद मुनीर उद्दीन मुख़तार, क़ियाम उद्दीन नय्यर, सय्यद अहमद सईद उल-हुसैनी, उम्र शफ़ी वग़ैरा ने इंतिहाई जज़बाती अंदाज़ में मुख़ातब करते हुए कहा कि यूनाइटेड मुस्लिम फ़ोरम ने बहुत सोच समझ कर ग़ौर-ओ-फ़िक्र के बाद ही सेकूलर किरदार के हामिल उम्मीदवारों की निशानदेही की है , हम ने जो भी उम्मीदवारों की ताईद का फ़ैसला किया है ये सारे तेलंगाना अज़ला के मुख़्तलिफ़ मसालिक के दानिश्वरों से मश्वरह के बाद किया है।

आज फ़िर्कापरस्त तंग ज़हनीयत इंसानियत के दुश्मनो की वजह से आम इंसान बट गए हैं , इन मुट्ठी भर फ़िर्कापरस्तों की वजह से परेशान हैं, उन्होंने कहा कि इंसानियत के क़ातिल मोदी का नाम मूज़ी होना चाहीए जो पुरअमन माहौल में ज़हर घोल रहा है।

उन्होंने कहा कि 2002 के बाद गुरू यात्रा निकाली गई और 12 साल में मोदी ने फ़सादज़दा इलाक़ों का आज तक दौरा नहीं किया। उन्होंने कहा कि 2014 के इस चुनाव में मोदी को बुरी तरह नाकामी होगी।

सय्यद ग़ुलाम अहमद हुसैन ने मुख़ातब करते हुए हलक़ा पार्लियामेंट करीमनगर के लिए टी आर एस के उम्मीदवार विनोद कुमार और हलक़ा असेंबली करीमनगर के लिए कांग्रेस के उम्मीदवार चीलमीडा नरसिम्हा राव‌ की ताईद का एलान किया और तमाम राय दहनदों से अपील की के वो अपना क़ीमती वोट देकर उम्मीदवारों को कामयाब बनाईं। इस जल्सा-ए-आम में मुहम्मद अब्बास समी, मीर बरकत अली, हाफ़िज़ यूसुफ़ वग़ैरा शरीक थे।जलसा की कार्रवाई अब्बास समी ने चलाई।