मोदी नहीं राज नाथ सिंह के हक़ में उतरे वरूण गांधी!

नई दिल्ली 1 मई : बी जे पी में 2014 के आम इंतेख़ाबात में वज़ीर-ए-आज़म के उम्मीदवार पर नरेंद्र मोदी को लेकर गिरोह बंदी हो रही है, लेकिन वरूण गांधी ने कहा है कि उन्हें राज नाथ सिंह में साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म अटल बिहारी वाजपई की तस्वीर नज़र आती है।उन्होंने यहां तक कह दिया कि वही एक ऐसे लीडर हैं जो पूरे मुल्क के तमाम फ़िरक़ों के लोगों को साथ लेकर चल सकते हैं।

33 साल के वरूण गांधी ने वज़ीर-ए-आज़म के उम्मीदवार बनाने को लेकर 61 साल के राज नाथ सिंह की तरफ़ साफ़ इशारा किया। रियासत उत्तरप्रदेश में बी जे पी के क़ौमी जनरल सैक्रेटरी वरूण गांधी ने बड़ी रैली मुनाक़िद कर के अपनी ताक़त का मुज़ाहरा किया।वरूण की रैली में बी जे पी के क़ौमी सदर राज नाथ सिंह भी मौजूद थे।
वरूण गांधी के इस बयान के बाद बी जे पी में वज़ीर-ए-आज़म के उम्मीदवार को लेकर जिन नामों पर बेहस हो रही थी इस में एक और नाम जुड़ गया।हालाँकि ख़ुद राज नाथ सिंह पर कारकुनों का नरेंद्र मोदी को वज़ीर-ए-आज़म के उम्मीदवार का ऐलान करने के लिए भारी दबाओ है। राज नाथ सिंह भी कई बार कह चुके हैं कि नरेंद्र मोदी पार्टी में सब से ज़्यादा मक़बूल लीडर हैं।

इस रैली को ख़िताब करते हुए राज नाथ सिंह ने भी वरूण गांधी की जम कर बड़ाई की. उन्होंने कहा कि, जब मैंने पहली बार बी जे पी की कमान सँभाली थी, तब ही मन में था कि वरूण गांधी को बी जे पी में क़ाबिल‌-ए‍एहतेराम ओहदा मिलना चाहीए। तब मेरे साथ दिक़्क़त ये थी कि उनकी उम्र बहुत कम थी. मैंने वरूण से कहा था कि थोड़े और बड़े हो जाओ तो पार्टी में बड़ी ज़िम्मेदारी दी जाएगी. मुझे जब पार्टी को दुबारा सदर बनने का मौक़ा मिला तो मैंने बनते ही वरूण गांधी को सही जगह दी।

राज नाथ सिंह की मौजूदगी में वरूण गांधी ने उत्तर प्रदेश में बड़ी रैली की. इस रैली में बड़ी तादाद में लोग शरीक हुए। भीड़ को देख कर राज नाथ सिंह भी ख़ुशी सँभाल नहीं पा रहे थे. उन्होंने भीड़ को ख़िताब करते हुए कहा कि उत्तरप्रदेश में तबदीली की हवा चल रही है। मुझे आप सब की हौसलाअफ़्ज़ाई कर ऐसा ही लग रहा है।

ज़राए के मुताबिक़ बी जे पी की क़ियादत का मंसूबा है कि 2014 वरूण गांधी को यू पी के सुलतानपुर से लोक सभा इंतेख़ाबात लड़ाया जाये। 2009 में वरूण गांधी ने पीलीभीत से इंतिख़ाब लड़ा था. सुलतानपुर वरूण गांधी के वालिद संजय गांधी का हल्क़ा-ए-इंतख़ाब रहा है। बी जे पी पूरी तरह से वरूण गांधी को सोनीया और राहुल गांधी के हल्क़ा-ए-इंतख़ाब के क़रीब ला कर उत्तरप्रदेश में इंतिख़ाबी दंगल को दिलचस्प और जारिहाना बनाना चाहती है।