मोदी, हिन्दुस्तान के किसानों से भी बात करें

नई दिल्ली

कांग्रेस के नायब सदर राहुल गांधी जिन्होंने किसानों की सूरत-ए-हाल पर हुकूमत को अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया, आज वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी को भी उनके मुसलसल बैरूनी दौरों पर तंज़िया रिमार्कस का निशाना बनाया और उन्हें मश्वरा दिया कि वो हिन्दुस्तान के किसानों से भी बातचीत करें।

राहुल गांधी ने लोक सभा में कहा कि पंजाब की अनाज मंडीयों में किसान अपनी हालत-ए-ज़ार के सबब अपने दिलों में दर्द के साथ रो रहे हैं। राहुल जो पंजाब के अचानक दौरे और किसानों से मुलाक़ात के बाद वापिस हुए हैं, वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के मुसलसल बैरूनी दौरों को मज़ाक़ और तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए तंज़िया अंदाज़ में कहा कि हमारे वज़ीर-ए-आज़म फ़िलहाल हिन्दुस्तान के दौरे पर हैं।

वो (मोदी) चंद दिन के लिए यहां (हिन्दुस्तान) आए हैं। उन्हें चाहिए कि वो कुछ वक़्त केलिए पंजाब का दौरा भी करें और वहां के किसानों से मुलाक़ात करें और अनाज की मंडीयों में उन से बातचीत करें। हरियाणा के वज़ीर-ए-ज़रात के एक मुतनाज़ा रिमार्क का राहुल गांधी ने आज लोक सभा में ख़िताब के दौरान भरपूर फ़ायदा उठाते हुए बी जे पी हुकूमत पर तन्क़ीद की।

उन्होंने कहा कि किसान अपनी ना गुफ़्ता बह सूरत-ए-हाल पर दिलों में दर्द के सबब रो रहे हैं और हरियाणा के वज़ीर-ए-ज़रात कह रहे हैं कि ख़ुदकुशी करने वाले किसान बुज़दिल हैं।