मोबाईल फ़ोन पर काबातुल्लाह की बेहुर्मती वाली तस्वीर

इलाक़ा छत्ता बाज़ार में आज उस वक़्त हल्की सी कशीदगी पैदा होगई जब एक फुट वीयर शाप के मुलाज़िम काबातुल्लाह की बेहुर्मती वाली तस्वीर को मोबाईल फ़ोन के ज़रीया गशत करवा रहा था । तफ़सीलात के मोताबिक 23 साला जी हरी वलद जी रमेश साकिन कुम्हार वाड़ी झिर्रा आज दोपहर अपने मोबाईल के स्क्रीन पर काबातुल्लाह की बेहुर्मती वाली तस्वीर अपने साथीयों को और दीगर अफ़राद को दिखा रहा था और इस तस्वीर को गशत कर रहा था ।

हरी की इस हरकत को देख कर मुक़ामी नौजवान ब्रहम होगए और इस की हल्की सी पिटाई की और वहां पर कसीर तादाद में नौजवान जमा होना शुरू होगए । इस बात की इत्तिला मिलने पर मीर चौक पुलिस की टीम छत्ता बाज़ार के क़रीब वाक़ै यूसुफ़ बाज़ार पहुंच कर हरी को अपनी हिरासत में ले लिया और उसे फ़ौरी पुलिस स्टेशन मुंतक़िल करदिया ।

इबतिदाई तहक़ीक़ात में हरी ने पुलिस को ये ब्यान दिया कि इस के एक साथी संतोष जिस का ताल्लुक़ बिहार से है ने इस के मोबाईल फ़ोन के ज़रीया काबातुल्लाह की बेहुर्मती वाली तस्वीर इस के मोबाईल फ़ोन में मुंतक़िल की थी । मुक़ामी अवाम की शिकायत पर मीर चौक पुलिस ने दफ़ा 295 आई पी सी के तहत एक मुक़द्दमा दर्ज करलिया और इन्सपैक्टर ऐस वेंकट रेड्डी इस केस की तहक़ीक़ात कररहे हैं।