म्यंमार में मुसलमानों पर मुसलसल ज़ुल्म , आलिम इस्लाम मुज़्तरिब

जद्दा, 31 मार्च:(ए एफ पी )तंज़ीम इस्लामी कारपोरेशन ने आज कहा कि म्यंमार में मुसलमानों पर बुद्धिस्ट इंतहापसंदों के मज़ालिम और तशद्दुद से आलिम इस्लाम मुज़्तरिब है । इस हलाकत ख़ेज़ तशद्दुद को रोकने के लिये सऊदी अरब में 14 अप्रैल को इजलास मुनाक़िद किया जाएगा ।

तंज़ीम इस्लामी कारपोरेशन के सेक्रेटरी अकमल अलुद्दीन अहसानलोफ़ ने एक बयान में कहा कि ओ आई सी वुज़राए ख़ारेजा की राबिता कमेटी का इजलास जद्दा में मुनाक़िद होगा । म्यंमार में मुक़ामी मीडिया ने रिपोर्ट दी है कि मुल्क के मरकज़ में फ़िर्कावाराना तशद्दुद से मरने वालों की तादाद 43 हुई है और 1300 मुसलमान बेघर हो गए हैं ।

कई इमारतें तबाह कर दी गई हैं । ओ आई सी के बयान में कहा गया है कि म्यंमार के मुसलमानों के ख़िलाफ़ तशद्दुद को रोकने राबिता ग्रुप के इजलास में ग़ौर-ओ-ख़ौस किया जाएगा । ओ आई सी तमाम ज़रूरी इक़दामात करने और इस तरह के वाक़ियात पर क़ाबू पाने ज़रूरी कार्रवाई करेगी ।

अकमल अलुद्दीन अहसानलोफ़ ने म्यंमार की हुकूमत पर ज़ोर दिया कि वो इंतिहापसंद बुद्धिस्टों को तशद्दुद और नफ़रत अंगेज़ मुहिम से रोके , मुल्क में मुस्लिम कश वाक़ियात के ख़िलाफ़ फ़ौरी कार्यवाहीयां करे । कल ही म्यंमार ने इंसानी हुक़ूक़ की पामाली पर अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की ख़ुसूसी रिपोर्ट को मुस्तरद कर दिया था ।

म्यंमार इंसानी हुक़ूक़ के लीडर टोम्स ने कल ही कहा था कि उन्हें ऐसी इत्तेलाआत भी मिली हैं कि मुसलमानों की नसल कुशी के वाक़ियात में हुकूमत भी मुलव्वस है । 20 मार्च को तशद्दुद भड़क उठने के बाद से हुकूमत ने इमरजेंसी नाफ़िज़ कर के बाअज़ इलाक़ों में कर्फ्यू लगा दिया है । म्यंमार के मुसलमानों के आबा-ओ-अज्दाद का ताल्लुक़ ज़्यादातर हिंदूस्तान, चीन और बंगलादेश से है ।

यहां म्यंमार की 60 मिलियन आबादी में चार फ़ीसद मुस्लिम आबादी है । गुज़शता साल म्यंमार के मग़रिबी रियासत राखीने में बुद्धिस्टों के तशद्दुद में 180 से ज़ाइद मुसलमान हलाक और 1,10,000 मुसलमान बेघर हो गए थे ।