म्यांमार और बर्तानिया में मुसलमानों पर हमले की मुज़म्मत: मुफ़्ती

नई दिल्ली, 1 जून: ( फैक्स ) शाही इमाम मस्जिद फ़तहपुरी दिल्ली मुफ़्ती मुहम्मद मुकर्रम अहमद ने कल नमाज़ जुमा से क़ब्ल ख़िताब में मुसलमानों को ताकीद की कि माह रजब को इबादतों में गुज़ारें और 6 जून जुमेरात को शब ए मेराज में इबादत करें और 27 रजब को रोज़ा रखें ।

शाही इमाम ने म्यांमार के यंगून इलाक़ा के लाशीव क़स्बा में मस्जिदों और मुसलमानों पर बौद्व मत के लोगों के हमले पर शदीद अफ़सोस का इज़हार किया और म्यांमार हुकूमत से फ़सादाद पर जल्द क़ाबू पाने की अपील की और हुकूमत से भी मुतालिबा किया कि अपने सियासी असर का इस्तेमाल करते हुए आवाज़ उठाएं ।

शाही इमाम ने छत्तीसगढ़ में हफ़्ते के रोज़ नक्सली हमले में 27अफ़राद की हलाकत पर रंज का इज़हार किया और रियासती हुकूमत और मर्कज़ी हुकूमत से नक्सली दहशतगर्दी और फ़िर्क़ावराना दहशतगर्दी के ख़िलाफ़ मूसिर कार्रवाई करने का मुतालिबा किया ।

उन्होंने कहा कि अप्रैल 2013 में रायपुर वग़ैरह मुक़ामात पर गया था तो वहां के लोगों ने नक्सली दहशतगर्दी के ख़िलाफ़ हुकूमत की ग़फ़लत की शिकायत की थी । ऐसी ही शिकायत झारखंड वालों ने भी की थी । उन्होंने कहा कि नक्सलों से हुकूमत ख़ाइफ़ है और सारे क़ानून बेक़सूर पुरअमन मुसलमानों पर आज़माए जा रहे हैं और उन्हें तरह तरह से निशाना बनाया जा रहा है ।

फ़िर्कापरस्त अनासिर भी बेखौफ आज़ाद घूम रहे हैं । उन्होंने बर्तानिया में एक फ़ौजी के मारे जाने के इंतेक़ाम में कसीर तादाद में मुसलमानों को निशाना बनाए जाने और हलाक किए जाने की भी मुज़म्मत की ।