मग़रिबी बंगाल में इंतेख़ाबी मसारिफ़ पर सख़्त निगरानी

कोलकता: इलेक्शन कमीशन ने मग़रिबी बंगाल के अस्सेम्बली इंतेख़ाबात में उम्मीदवारों के मसारिफ़ पर निगरानी के लिए तक़रीबन 900 फ्लाइंग स्कॉट्स मुतय्यन करने का फ़ैसला किया। उनकी गाडियों में GPS आलात नसब रहेंगे। एक आला ओहदेदार ने बताया कि मग़रिबी बंगाल में जुमला 294 असेम्बली हलक़ा जात हैं और हर एक हलक़े में एक्ज़ीक्युटीव मजिस्ट्रेट और पुलिस ओहदेदारों की क़ियादत में 3 फ्लाइंग स्कॉट्स मुतय्यन किए जाऐंगे ताकि राय दहिंदों में रक़ूमात की तक़सीम की कोशिशों को नाकाम बनाया जा सके।

उन्होंने बताया कि हर एक फ्लाइंग स्कॉट्स की गाड़ी पर जी पी ऐस इंटरनेट से मरबूत आलात नसब रहेगा। जिसके ज़रिये गाडियों के नक़ल-ओ-हरकत मालूम की जा सकती है और फ्लाइंग स्कॉट्स को हिदायत दी गई है कि अगर कहीं भी इंतेख़ाबी क़वाइद की ख़िलाफ़वरज़ी नज़र आए तो फ़ील-फ़ौर तसावीर और वीडियो लेकर इलेक्शन कमीशन को रवाना कर दें ताकि क़सूरवार उम्मीदवारों के ख़िलाफ़ रिकार्ड हासिल किया जा सके।

हर एक ज़िले में इंतेख़ाबी मसारिफ़ पर निगरानी के लिए ख़ुसूसी सेल क़ायम किए जाऐंगे और 24 घंटे कारकरद काल सेंटरों पर शिकायात और इत्तेलात फ़राहम की जा सकती है। उन्होंने बताया कि उम्मीदवारों को हिदायत दी है कि इंतेख़ाबी मसारिफ़ के लिए अपना अलाहदा बैंक अकाउंट खोलें ताकि हिसाब किताब में आसानी हो सके और ऊपर एक उम्मीदवार को 28 लाख तक ख़र्च करने की इजाज़त रहेगी|