मग़रिबी बंगाल से तृणमूल कांग्रेस को जड़ से उखाड़ फेंकने का अह्द

कोलकता

चीफ मिनिस्टर मग़रिबी बंगाल ममता बनर्जी को बर्दवान धमाके की एन आई ए तहकीकात में रुकावटें पैदा करने का इल्ज़ाम आइद करते हुए सदर बी जे पी अमित शाह ने आज कहा कि एसा तृणमूल कांग्रेस क़ाइदीन को जो इस वाक़िये में मुबय्यना तौर पर मुलव्विस हैं, बचाने के लिए किया जा रहा है।

एक पुरहजोम जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते हुए उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि सारधा चिट फ़ंड की रक़म 2 अक्टूबर के बर्दवान धमाके के लिए इस्तेमाल की गई थी। उन्होंने कहा कि यही वजह है कि तृणमूल कांग्रेस क़ाइदीन को बचाने के लिए चीफ मिनिस्टर ममता बनर्जी एन आई ए की तहकीकात में रुकावट बन रही हैं।

वो एक पुरहजोम जल्सा-ए-आम से ख़िताब कररहे थे। उन्होंने चीफ मिनिस्टर पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि मग़रिबी बंगाल में बद उनवान तृणमूल कांग्रेस हुकूमत का वक़्त करीब आचुका है और अह्द किया कि वो रियासत से इस पार्टी को जड़ से उखाड़ फेंकेंगे। उन्होंने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने नारा दिया है कि तृणमूल कांग्रेस हुकूमत से पाक मग़रिबी बंगाल-बी जे पी हरियाणा और महाराष्ट्र के बाद झारखंड, जम्मू-ओ-कश्मीर, बिहार, दिल्ली और मग़रिबी बंगाल में भी कामयाबी हासिल करेगी।

उन्होंने चैलेंज किया कि अगर ममता बनर्जी में हिम्मत है तो वो क्यों नहीं कहतीं कि सारधा अस्क़ाम में जिन लोगों को सी बी आई ने गिरफ़्तार किया है, वो बेक़सूर हैं। उन्होंने कहा कि क़ल अज़ीं इसका इल्ज़ाम आइद किया गया था, लेकिन अब ये साबित होचुका है कि तृणमूल कांग्रेस क़ाइदीन अस्क़ाम में मुलव्विस हैं।

अमित शाह ने कहा कि ममता बनर्जी वोट बैंक सियासत की ख़ातिर क़ौमी सलामती की अहमियत को कम कररही हैं। उन्होंने कहा कि श्यामल सेन कमिशन को तृणमूल कांग्रेस की हुकूमत ने क्यों बर्ख़ास्त करदिया? उन्होंने कहा कि वो ममता बनर्जी की तस्वीरों की खरीदारी की तफ़सीलात जानना चाहते हैं।

उन्होंने कहा कि ममता बनर्जी को खुल कर कहना चाहिए कि क्या तृणमूल कांग्रेस क़ाइदीन ने सारधा अस्क़ाम से फ़ायदा उठाया है? सिंगूर अराज़ी तहरीक के दौरान ममता बनर्जी ने मरण बरत रखा था। क्या वो अब सारधा अस्क़ाम के ख़ातियों को बचाने की कोशिश कररही हैं? पार्लियामेंट के बाहर काले धन के मसले पर तृणमूल अरकान के एहतेजाज का मज़ाक़ उड़ाते हुए अमित शाह ने कहा कि तृणमूल कांग्रेस और ममता बनर्जी को इस रक़म के बारे में क्या कहना है, जो सारधा अस्क़ाम में बहाई गई है। ये काले धन था यह सफेद धन?