यला ऱेड्डी के मुख़्तलिफ़ सरकारी दफ़तर की तन्क़ीह

यला ऱेड्डी 05 दिसंबर (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़)। यला ऱेड्डी सब रजिस्ट्रार ऑफ़िस का ज़िला रजिस्ट्रार ऑफीसर मिस्टर वेंकटेश्वर लो ने जुमा के दिन दौरा करते हुए तन्क़ीह की। उन्हों ने इस मौक़ा पर ऑफ़िस के तमाम रिकार्ड का मुआइना किया।

एक माह क़बल ऑफ़िस में किए गए रजिस्ट्रेशन के बारे में तफ़सीलात दरयाफ़त कीं। इस मौक़ा पर ऑफ़िस इंचार्ज सब रजिस्ट्रार मिस्टर स्वामी दास ने ऑफ़िस से मुताल्लिक़ मुकम्मल तफ़सीलात ज़िला रजिस्ट्रार से बताया।

यला ऱेड्डी मंडल के त्माह् रेड्डी और तम्ह रेड्डी तांडा के प्राइमरी स्कूलों में तलबा-ए-को दिए जाने वाला मिडडे मील का ऐम आर पी मिस्टर राजेश ने मुआइना किया और तलबा-ए-के लिए बनाया गया खाने से मुकम्मल इतमीनान का इज़हार किया। इस मौक़ा पर स्कूल के सदर मुदर्रिस मिस्टर लक्ष्मण राव् और रामा देवी मौजूद थीं। मंडल सदाशीव नगर मुस्तक़र के धान ख़रीदी सॆंटर का कॊ ऒप्रॆटिव् ज़िला डिप्टी जनरल मैनेजर मिस्टर सरीनवास ने मुआइना किया।
इस मौक़ा पर उन्हों ने सैंटर पर धान लाने वाले किसानों को मश्वरा दिया कि वो अपने अपने धान ख़रीदी सैंटर पर लाकर हुकूमत की मुक़र्रर करदा क़ीमत हासिल करें। दलालों से दूर रहॆ। सैंटर पर आज तक कितनी धान की ख़रीदारी अमल में आई है, मुताल्लिक़ीन से दरयाफ़त किया। इस मौक़ा पर सिंगल विंडो चेयरमैन मिस्टर ना रेड्डी लंगा रेड्डी कॊ ऒपॆरॆटिव् बैंक मैनेजर मिस्टर सुदर्शन, विंडो सैक्रेटरी मिस्टर जावेद, दयानंद मौजूद थी। मंडल यलारीडी मुस्तक़र पर नर्सरी का महिकमा जंगलात के ज़िला डी एफ़ ओ मिस्टर केशव राव् ने मुआइना किया।

उन्हों ने जुमा के दिन शाम के वक़्तों में अपने दौरा के दौरान नर्सरी का मुआइना किया और पौदों के बारे में मालूमात हासिल करते हुए अमला को ज़रूरी मश्वरे दिए और पौदों को ख़ुशक ना होने देने का मश्वरा दिया। अब तक किसानों में शजरकारी के लिए तक़सीम किए गए पौदों के बारे में दरयाफ़त किया और नर्सरी के मुख़्तलिफ़ इक़साम वाले पौदों का मुआइना किया। इस मौक़ा पर महिकमा सहरा के मुक़ामी ओहदेदार मौजूद थे।