यहूदी तख़रीब कार मस्जिद ए अक़्सा में घुस पड़े फ़लस्तीनियों से झड़पें

कल मस्जिद ए अक़्सा में दर अंदाज़ी के ज़रीया इबादत करने और मुस्लिम नमाज़ियों से झड़पों के बाद आज भी सुबह की अव्वलीन साअतों में यहूदी टोली ने इसराईली पुलिस की मदद से मस्जिद ए अक़्सा में घुस कर नमाज़ियों को ज़िद-ओ-कोब किया ।

ऐनी शाहिदीन ने ख़बररसां इदारों को बताया कि इंतिहापसंद यहूदी टोली ने मस्जिद ए अक़्सा के सहन में दाख़िला हासिल कर लिया और वहां घूमते रहे । दूसरी जानिब इसराइली फ़ौज ने फ़लस्तीनी नौजवानों को मस्जिद ए अक़्सा में दाख़िल होने की इजाज़त देने से इनकार कर दिया ।

इसराईली सीहोनी इंतिज़ामीया ने 45 साल से कम उम्र के फ़लसतीनीयों पर मस्जिद ए अक़्सा में दाख़िला पर पाबंदी आइद कर दी है । इस सारी गड़बड़ के बावजूद इंतिहापसंद यहूदी आबादकारों ने कल मंगल को भी मस्जिद ए अक़्सा में दाख़िल होने का ऐलान किया है । बिलख़सूस यहूदी ख़वातीन से मस्जिद ए अक़्सा में आकर इबादत की अदाएगी की अपील की गई है ।

यहूदी आबाद कारों और इसराईली फ़ौज की जानिब से मस्जिद ए अक़्सा में घुसने और इस मुक़द्दस मुक़ाम की बेहुरमती के बाद फलस्तीनी तनज़ीमों और क़ाइदीन ने मक़बूज़ा फ़लस्तीन के अरब शहरियों को कसीर तादाद में मस्जिद ए अक़्सा का रुख करने की अपील की है । फ़लस्तीनी क़ियादत ने फ़लस्तीनी ख़वातीन से भी अपील की कि वो मंगल के रोज़ कट्टर यहूदी ख़वातीन के

मस्जिद ए अक़्सा में दाख़िला और इमकानी शरपसंदी को रोकने कल मंगल के दिन भारी तादाद में मस्जिद ए अक़्सा का रुख करें ताकि क़िब्ला अव्वल में यहूदी ख़वातीन का दाख़िला रोका जा सके । वाज़िह रहे कि मुख़्तलिफ़ इब्रानी और यहूदी वेब साईट्स पर यहूदी ख़वातीन को मस्जिद ए अक़्सा का रुख करने की तरग़ीब दी जा रही है ।

सीहोनी इंतिहापसंद ख़वातीन ने ख़वातीन का फ़ोर्म बराए हैकल के नाम से जारी इस मुहिम में मंगल के दिन सुबह 8 बजे मस्जिद पहुंच जाने की अपील की गई है । यहूदी ख़वातीन के इस ग्रुप का कहना है कि वो मस्जिद ए अक़्सा में इस तरह की हरकतें जारी रखेंगी खास तौर पर महीने में दो दिन वो मस्जिद में दाख़िल होने की कोशिश करेंगी ।

कल से जारी कशीदगी के दौरान इसराईली पुलिस ने 18 फ़लस्तीनी नौजवानों को गिरफ़्तार भी कर लिया है और उन पर वहां पहूंचने वाले सय्याहों पर संगबारी करने का इल्ज़ाम आइद किया कि जबकि फ़लस्तीनी नौजवानों का कहना है कि वो यहूदी टोली को मस्जिद में दाख़िला से रोकने की कोशिश कर रहे थे ।

इसराईली पुलिस के तर्जुमान का कहना है कि पुलिस ओहदेदारों और सय्याहों पर संगबारी की गई थी और तीन मुश्तबा अफ़राद को गिरफ़्तार किया गया है । इसने सूरत-ए-हाल पुरसुकून रहने का इद्दिआ किया है। कहा गया है कि इसराईली फ़ौज की जानिब से कल गाज़ा में कुछ मुक़ामात पर फ़िज़ाई हमले भी किए गए और उनमें तीन अफ़राद ज़ख्मी भी हुए हैं।

ऐनी शाहिदीन का कहना है कि यहूदी फौजियों ने पंद्रह नौजवानों को गिरफ़्तार किया है जो यहूदीयों को मस्जिद में दाख़िला से रोकने की कोशिश कर रहे थे । उन्हें तशद्दुद का निशाना भी बनाया गया । इनमें सात अफ़राद को मस्जिद ए अक़्सा के बाब अल् अस्बात चार को अलक़ता नैन बाज़ार और तीन को मस्जिद ए अक़्सा के सहन से गिरफ़्तार किया गया ।

इस दौरान मुस्लिम स्कालर्स की बैन अल-अक़वामी यूनीयन के सरबराह शेख यूसुफ़ अलक़रज़ावी ने अरब अवाम पर ज़ोर दिया है कि वो मस्जिद ए अक़्सा का तहफ़्फ़ुज़ करने आगे आएं और यहूदीयों की जानिब से इसके तक़द्दुस को पामाल करने की कोशिशों को नाकाम बनाएं। आज अल-क़ूदस इंटरनेशनल फ़ाउंडेशन की जानिब से आज जारी कर्दा एक बयान में शेख क़रज़ावी ने कहा कि मस्जिद ए अक़्सा मुस्लमानों का क़िब्ला ऑइल है और अगर यहूदी मस्जिद पर हमले करें तो मुस्लमान ख़ामोश नहीं बैठ सकते । उन्हों ने ना सिर्फ फ़लस्तीनी अवाम बल्कि मिस्र अरदोन और शाम के अवाम से भी अपील की कि वो मस्जिद ए अक़्सा के
तहफ़्फ़ुज़ के लिए आगे आएं और उसे यहूदी तसल्लुत से आज़ाद करवाएं।

इस दौरान अरदोन ने इसराईल को ख़बरदार भी किया है कि वो मस्जिद ए अक़्सा में यहूदीयों के दाख़िला को रोकने के लिए इक़दामात करे की उनका यहां कशीदगी पैदा हो गई है और अवाम ब्रहम हैं। वज़ीर ख़ारिजा नासिर जो दे ने इसराईल की जानिब से वहां नमाज़ के लिए आने वाले अफ़राद पर ताक़त के इस्तेमाल की मुज़म्मत की अपने एक ब्यान में मिस्टर जो दे ने कहा कि इनका मुल्क इसराईली तख़रीब कार ग्रुप्स की जानिब से मस्जिद ए अक़्सा पर क़ब्ज़ा करने की कोशिशों की मुज़म्मत करता है ।

वज़ीर औक़ाफ़-ओ-इस्लामी उमूर अबदूस्सलाम अबादी ने भी इसराईली सीक्योरिटी फोर्सेस की कार्रवाई की मुज़म्मत की है । कहा गया है कि इसराईल के इंतिहापसंद ग्रुप्स इसराईली सुप्रीम कोर्ट के जारीया माह के अवाइल में जारी कर्दा इस फैसला से शह पाने लगे हैं कि गैर मुस्लिम भी मस्जिद ए अक़्सा में इबादतत का हक़ रखते हैं।