यूक्रेन में झड़पों से मुआहिदा ख़तरा में

मशरिक़ी यूक्रेन में शलबारी से कम अज़ कम दो अफ़राद हलाक हो गए जबकि झड़पों के मुंतशिर वाक़ियात से कमज़ोर मुआहिदा सुलह दहल कर रह गया। रूस हामी बाग़ीयों और मुबस्सिरीन ने इंतिबाह दिया कि मुल्क दोराहे पर है।

फ़ोटोग्राफ़र सरजीन्को लाईफ़ ने जो रोज़नामा सीगोड्निया से ताल्लुक़ रखता था हलाक हो गया जब कि वो धमाकों सूरते हाल वाले देहात में झड़प में मसरूफ़ ग्रुप्स की फायरिंग की ज़द में आ गया था। ये देहात डोनटास्क एयरपोर्ट के क़रीब है।

रोज़नामा के ब्यान के बामूजिब कट्टर क़ौम परस्त तंज़ीम के दाएं बाज़ू ने जो सरकारी अफ़्वाज के शानाबाशाना जंग कर रहा है इत्तिला दी थी हमले में जंगजूओं में से एक हलाक हो गया।

कैफ़ की फ़ौज के तर्जुमान इंद्री लीसन्कोफ़ ने कहा कि जंग ज़्यादा तर सरहदी इलाक़ों में बंद हो चुकी है लेकिन बाग़ी यूक्रेन के मोर्चों पर तबाह शूदा एयरपोर्ट के अतराफ़ फायरिंग में मसरूफ़ हैं। ये एयरपोर्ट बाग़ीयों और हुकूमत के दरमयान तनाज़ा की सब से बड़ी वजह है।

कोई सरकारी फ़ौजी गुज़िश्ता 24 घंटे के दौरान हलाक होने की इत्तिला नहीं है। वाईट हाउज़ के बामूजिब दोनों क़ाइदीन ने रूस के भारी असलहा की सरहदी इलाक़ा से मुंतक़ली की तसदीक़ से क़ासिर रहने का भी दावा किया है।

मशरिक़ी यूक्रेन पर रूस हामी बाग़ीयों का और मुल्क के बाक़ी इलाक़ा पर सदर पोरोशेन्कोफ़ की हुकूमत का क़ब्ज़ा है और दोनों के दरमयान तवील अर्सा से ख़ानाजंगी जारी है बाग़ीयों को रूस और पोरोशेन्कोफ़ को अमरीका और मग़रिब की ताईद हासिल है।