यूरोपीय जिहादियों से अमरीका को ख़तरा: ओबामा

सदर अमरीका बराक ओबामा ने इंतिबाह दिया कि जंग लड़ने के सख़्तगीर शाएक यूरोपीय शहरियों ने शाम और इराक़ के जिहाद में शिरकत अख़्तियार करली है और उन के पासपोर्ट्स की बिना पर अमरीका के लिए एक ख़तरा बन गए हैं, इस का मतलब ये है कि वो वीज़ा के बगै़र किसी भी मुल्क में दाख़िल हो सकते हैं। तक़रीबन 800 फ़्रांसीसी शहरी शाम की ख़ानाजंगी में जिहाद कर चुके हैं।

ताज़ा तरीन तख़्मीनों के बामूजिब बेल्जीयम का ब्यान है कि इस के 200 शहरी शाम की ख़ानाजंगी में जिहाद में शरीक हैं। बर्तानवी शहरीयों की तादाद हुकूमत बर्तानिया के बामूजिब 400 है। फ़्रांस, बेल्जीयम और बर्तानिया के पासपोर्ट रखने वालों के लिए दीगर यूरोपीय ममालिक के कई शहरी जिहाद में शामिल हैं और किसी वीज़ा के बगै़र अमरीका आ सकते हैं।

इस का मतलब ये है कि अमली एतबार से उन की कोई जांच पड़ताल नहीं की जाएगी। यूरोपीय शहरी अस्करीयत पसंदों के हमदर्द हैं। इसी वजह से वो शाम का सफ़र कर चुके हैं और इमकान है कि अब इराक़ भी जाएंगे। ना सिर्फ़ हज़ारों यूरोपीय शहरी ऐसे हैं जो वीज़ा के बगै़र अमरीका में दाख़िल हो सकते हैं और फ़िलहाल वो शाम का सफ़र कर रहे हैं, लेकिन 100 से ज़्यादा अमरीकी शहरी अब भी शाम में मौजूद हैं।