यू पी ए हुकूमत के दौरान एतिमाद का बोहरान

पानाजी: बी जे पी सदर अमित शाह ने आज कहा कि वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर पर अवाम के एतिक़ाद और एतिमाद को बहाल किया है। उन्होंने इस दफ़्तर के तक़द्दुस और वक़ार को भी मल्हूज़ रखा है। यू पी ए हुकूमत के दौरान एतिमाद शिकनी का बोहरान पाया जाता था क्योंकि मावराए दस्तूर इख़्तयारात को इस्तेमाल किया जा रहा था।

गोवा के एक रोज़ा दौरे के दौरान अमित शाह ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि यू पी ए हुकूमत के दौरान मुल्क में मावराए दस्तूर ताक़त मौजूद थी लेकिन अब बी जे पी ज़ेर-ए-क़ियादत हुकूमत ने वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर में ईक़ान और एतिमाद को बहाल किया है।

यू पी ए हुकूमत के दौरान काबीना, ब्यूरोक्रेसी और आम को उस वक़्त के वज़ीर-ए-आज़म पर कोई भरोसा नहीं था। अब हर कोई वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी पर भरोसा कररहा है और उन पर एतिमाद रखता है। बी जे पी ज़ेर-ए-क़ियादत हुकूमत ने मुलक को एतिमाद के बोहरान से राहत दिलाई है।

अमित शाह के ये बयानात कल वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के दिए गए इंटरव्यू से हम आहंग हैं। मोदी ने अपने इंटरव्यू में सदर कांग्रेस सोनिया गांधी को मावराए दस्तूर अथॉरीटी क़रार दिया था और कहा था कि यू पी ए के हुकूमत में पीएमओ पर इसी अथॉरीटी में ग़लबा हासिल किया था लेकिन इस ग़लबा को अब मैंने बर्ख़ास्त कर दिया है।

अमित शाह ने इल्ज़ाम आइद किया कि यू पी ए ने अपनी 10 साला हुक्मरानी के दौरान 12 लाख करोड़ के अस्क़ामस किए हैं। मोदी हुकूमत की एक साला हुक्मरानी में अपोज़ीशन ने रिश्वत सतानी के एक भी केस की निशानदेही नहीं की है। हम ने रिश्वत से पाक हुकूमत देने का वादा किया था और इस वादे को पूरा कररहे हैं।

हम ने आला सतह पर रिश्वत का मुकम्मल ख़ातमा कर दिया है। बी जे पी ने तैक़ून दिया था कि इस के इक़्तेदार को आते ही काले धन रखने वालों को बेनकाब करेंगे लेकिन मोदी काबीना ने अपनी पहली मीटिंग के दौरान ही ऐस आई टी तशकील देते हुए तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया है।

उन्होंने ज़ोर देकर कहा कि एन डी ए हुकूमत ने तमाम तरक़्क़ीयाती इक़दामात करते हुए मव‌सर पालिसीयां बनाई हैं। ये हुकूमत अब रियासतों को भी एतिमाद में लेते हुए मालीयाती मंसूबों को क़तईयत देने से पहले रियासतों की मर्ज़ी मालूम करेगी। इस से मुल्क भर में बेहतर नताइज बरामद हो।