येद्दयुरप्पा का आज बी जे पी से तर्क-ए-ताल्लुक़

बी जे पी के बाग़ी लीडर और साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर कर्नाटक बी एस येद्दयुरप्पा कल पार्टी और असैंबली की रुकनीयत से मुस्ताफ़ी होने के लिए तैय्यारी पूरी करचुके हैं।इस तरह 40 साल से पार्टी के साथ वाबस्तगी ख़त्म होजाएगी।

येद्दयुरप्पा ने ज़िला शिमोगा में अपने आबाई टाउन शिकारी पूरा में ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि कल2 बजे दिन वो हामीयों के साथ‌ विधान सुविधा जाऐंगे और खत इस्तीफ़ा पेश करदेंगे।

उन्होंने बी जे पी में शामिल रहने की अपीलों को यकसर खारिज‌ कर दिया। यदि यूरप्पा की अलैहदगी से इमकान है कि बी जे पी की मुश्किलात बढ़ जाएंगी लेकिन पार्टी क़ाइदीन ने कहा कि इससे कोई असर पड़ने वाला नहीं।

70 साला लनगाएत लीडर को ये एज़ाज़ हासिल है कि पहली मर्तबा उन्होंने कर्नाटक में बी जे पी को इक़तिदार दिलाया। इस तरह बी जे पी जुनूब में पहली मर्तबा इक़तिदार हासिल कर‌ पाई।

येद्दयुरप्पा ने कहा कि उन्होंने नई इलाक़ाई पार्टी कर्नाटक जनता पार्टी (के जे पी) क़ायम करने का फ़ैसला करलिया है।वो 9 दिसम्बर को रस्मी तौर पर इस जमात के क़ियाम का एलान करेंगे।

उन्होंने कहा कि वुज़रा, अरकान-ए-पार्लीमैंट और असैंबली को उन्होंने पार्टी के क़ियाम की तक़रीब में शिरकत ना करने का मश्वरा दिया। वो चाहते हैं कि चीफ़ मिनिस्टर जगदीश शटर की ज़ेर-ए-क़ियादत वज़ारत अपनी मीयाद पूरी करे।