येला रेड्डी में सरकारी इमारतों की तामीर अधूरी

इमारतों की तामीरात केलिए ज़रूरी फ़ंड मुकम्मल तरीके से मंज़ूर ना किएजाने पर सरकारी नाइ इमारतों का तामीरी काम दरमियान (बीच) में ही रोक दिया गया है ।

तामीराती काम रोके हुए सालों गुज़रने पर भी मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को कोई दिलचस्पी नहीं । इमारतों की तामीरात के लिए ज़ाइद फ़ंड मंज़ूर करवाने के लिए की गई कोशिश सिर्फ़ रिपोर्ट तक ही महिदूद होकर रह गई ।

मंडल नागी रेड्डी पैन में मुख़्तलिफ़ सरकारी इमारतें तामीर के लिए मुकम्मल फ़ंड मंज़ूर ना होने पर तकमील नहीं हो पारहे हैं । फ़ंड ना मंज़ूर किएजाने पर मंडल मुस्तक़र पर ग्राम पंचायत इमारत , महिकमा आबपाशी गेस्ट हाउज़ , वदिल प्रति मौज़ा में ग्राम पंचायत इमारत और आंगन वाड़ी सैंटरों की इमारतें अधूरी खड़ी हैं ।

लाखों रुपय सिर्फ़ करने पर भी कोई फ़ायदा ना हुव‌ । मंडल मुस्तक़र प्रोग्राम पंचायत इमारत की तामीर के लिए पिछ्ले चार साल से लाखों रुपय ख़र्च किएजाने पर भी मक़सद पूरा ना हुव‌ । जिस के लिए ग्राम पंचायत BRGF फ़ंड से मुताल्लिक़ साल 2008-09 में एक लाख 90 हज़ार रुपय 2009-10 में एक लाख 63 हज़ार 500 रुपय , साल 2010-11 में 95 हज़ार रुपय मंज़ूर किए गए ।

2011-12 में एक लाख 92 हज़ार रुपय मुख़तस किए जाने पर 68 हज़ार 854 रुपय ही पंचायत खाता में जमा किए गए । इस तरह लगातार पिछ्ले चार साल से ग्राम पंचायत के BRGF फ़ंड से लाखों रुपय लगाए गए फिर भी इमारत की तामीरात मुकम्मल ना होसकी ।

मंडल के वदिल प्रति में भी ग्राम पंचायत इमारत की तामीर के लिए मंडल के BRGF फंड्स से देढ़ लाख रुपय और एम पी फ़ंड से एक लाख रुपय मंज़ूर किए गए । फिर भी इमारत मुकम्मल ना होसकी । हुकूमत के मंज़ूर करदा फ़ंड से इमारत सिर्फ़ सिलाब तक ही मुकम्मल होसकी ।

बाक़ी कामों के लिए फ़ंड ना होने से अधूरी खड़ी है । इसी तरह मंडल गेस्ट हाइज़ का हाल भी यही है । पोचारम की बड़ी कनाल की मुरम्मत-ओ-बेहतरी के लिए आँजहानी वज़ीर आली मिस्टर वाई एस राज शेखर रेड्डी ने साल 2004 में कांग्रेस पार्टी के बरसर-ए-इक्तदार में आने के बाद 14 करोड़ रुपय मंज़ूर किए थे ।

जिस से इस फ़ंड के ज़रीया बड़ी कनाल का काम अंजाम दिया गया । इस के साथ साथ मंडल मुस्तक़र पर ख़सता (खरब)हाल हुई महिकमा आबपाशी के गेस्ट हाउज़ की मुरम्मत( बनाने) के लिए पाँच लाख से काम का आग़ाज़ किया । लेकिन ये काम भी मुकम्मल ना होसका । जिस केलिए हुकूमत मज़ीद फ़ंड मंज़ूर करना निहायत ही ज़रूरी है ।

जल्द से जल्द फ़ंड की अजराई अमल में लाते हुए तमाम अदम तकमील सरकारी इमारतों को मुकम्मल करने का अवाम मुतालिबा कर रहे हैं ।