येल्लारेड्डी में राजीव युवा शक्ति के लिए दरख़ास्तें मतलूब

राजीव युवा शक्ति इस्कीम के तहत ख़ुद रोज़गार के लिए एससी एसटी बी सी माइनॉरिटी तबक़ा से ताल्लुक़ रखने वाले बेरोज़गार नौजवानों से दरख़ास्तें मतलूब हैं।

ख़ाहिशमंद अफ़राद 25 अक्टूबर तक अपनी दरख़ास्त दाख़िल करने लिंगमपेट एम पी डी ओ सतीश ने मश्वरह दिया । 18 साल ता 35 साल मुकम्मिल करने वाले ही इस इस्कीम के लिए दरख़ास्त दे सकते हैं।

बेरोज़गार अपनी दरख़ास्तें मंडल परिषद ऑफ़िस पर दाख़िल करसकते हैं। मंडल सदाशीवनगर में भी 18 साल मुकम्मिल कर के 35 साल तक के बेरोज़गार नौजवानों से राजीव युवा शक्ति इस्कीम के तहत ख़ुद रोज़गार से मरबूत होने के लिए दरख़ास्तें तलब की गई हैं।

एम पी डी ओ चंद्रकांत राव‌ ने बताया कि दरख़ास्त गुज़ार दसवीं जमात कामयाब होना ज़रूरी है। उम्मीदवार की आमदनी सालाना 50 हज़ार रुपये से ज़ाइद ना होनी चाहीए और एक ख़ानदान से एक फ़र्द ही ख़ुद रोज़गार के लिए दरख़ास्त दे सकता है और माज़ी में सरकार से कोई भी इस्कीम से सब्सीडी क़र्ज़ ना लिया गया है।

इस मौके से बेरोज़गार अफ़राद को इस्तेफ़ादे का मश्वरह दिया। तमाम दरख़ास्तें 28 अक्टूबर तक मंडल परिषद ऑफ़िस सदाशीवनगर पर दाख़िल करने को कहा। बेरोज़गार अफ़राद को ख़ुद रोज़गार से मुंसलिक होने का ये सुनहरा मौक़ा है जिस से ख़ुद रोज़गार उस्कीम का फ़ायदा उठाएं।