ये ओसामा बिन लादेन से पूछिये : ओबामा

वाशिंगटन १० दिसम्बर: ( पी टी आई ) ये ऒसामा बिन लादेन से पूछीये ये कोई मुकालमा ( Dialouge) नहीं है बल्कि अमेरीका के बुर्दबार सदर बारक ओबामा का पुरसुकून जवाब है जो उन्हों ने आइन्दा सदारती इंतिख़ाबात में रिपब्लिकन पार्टी के टिकट के दावेदार अपने हरीफ़ों को इस वक़्त दिया जब वो पुरजोश शोला ब्यान तक़ारीर के दौरान मिस्टर ओबामा को सख़्त तन्क़ीदों का निशाना बना रहे थे और इल्ज़ाम आइद कर रहे थे कि वो ( ओबामा) ख़ारिजी पालिसी के महाज़ पर सब को ख़ुश करनी की पालिसी पर अमल पैरा हैं ।

सदर ओबामा ने गुज़श्ता रोज़ यहां एक प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए अपने रिपब्लिकन हरीफ़ों से बिलवासता तौर पर कहा कि ये आप ओसामा बिन लादेन और अलक़ायदा की सरकरदा क़ियादत में शामिल 30 के मिनजुमला 22 ख़ौफ़नाक दहश्तगरदों से पूछिये जिन का हम ने सफ़ाया कर दिया है कि आया में इन को ख़ुश करने की पालिसी पर अमल पैरा हूँ या फिर वो कोई थे जिन्हों ने इन तमाम को मैदान में बाक़ी छोड़ दिया था ।

रिपब्लिकन पार्टी की उम्मीदवारी केलिए सरकरदा दावेदार न्यूट गनगरच ने कहा था कि अमरीका का अव्वलीन आम वज़ारत-ए-ख़ारजा पर तवज्जा मर्कूज़ करना है ना कि मुख़ालिफ़ीन को ख़ुश करना है । लेकिन उन्हों ने ये भी कहा था कि सदर ओबामा के मौजूदा तरीका-ए-कार से वो बहुत ज़्यादा परेशान हैं ।

रिपब्लिकन पार्टी के ही एक और सदारती उम्मीदवार मिट रोमन ने कहा था कि सदर ओबामा ने बैन-उल-अक़वामी तौर पर सब को ख़ुश करने की पालिसी इख़तियार की है । बैन-उल-अक़वामी सतह पर उन की ये पालिसी अमरीका में अवाम को धोका देने के मुतरादिफ़ है ।

मिस्टर रोमन ने मज़ीद कहा कि वाशिंगटन में मौजूदा चंद दीगर सरकरदा शख़्सियात की तरह ओबामा भी ये समझ बैठे हैं कि आलमी क़ियादत केलिए अमरीकी रोल अब क़िस्सा माज़ी बन चुका है और गुज़री हुई सदी अमरीकी सदी थी और मौजूदा सदी एशियाई सदी है । ग़ालिबन इस अंदाज़ फ़िक्र के सबब ही मिस्टर ओबामा बैन-उल-अक़वामी सतह पर सब को ख़ुश करने की पालिसी इख़तियार कर रहे हैं ।