रकारी मुलाज़िमीन के लिए होल्थ कार्ड्स की इजराई का ख़ौरमक़दम

रियासती हुकूमत ने मुलाज़िमीन सरकार टीचर्स और वज़ीफेयाब मुलाज़िमीन के ईलाज-ओ-मुआलिजा के लिए ग़ैर मशरूत तौर पर ख़र्च बर्दाश्त करने का एलान करते हुए इस सिलसिले में होल्थ कारडज़ जारी करने के अहकामात जारी किए हैं।

रियासती हुकूमत के इस इक़दाम की सताइश करते हुए रियासत के टीचर्स की नुमाइंदा तंज़ीम पी आरटीयू के क़ाइदीन ख़्वाजा
मुईनुद्दीन, सय्यद अहमद बुख़ारी, इसरार अहमद, आरिफुद्दीन ने बताया हैके मज़कूरा कार्ड्स की इजराई से मुलाज़िमीन सरकार को काफ़ी सहूलत होगी और वो अपने पसंद के किसी भी मयारी ख़ानगी दवाख़ाने में ईलाज करवा सकेंगे। हुकूमत ने ईलाज के लिए मुक़र्रर करदा मसारिफ़ की साबिक़ा हद की भी बरख़ास्त कर दिया है।

टीचर्स तंज़ीम पी आरटीयू के इन क़ाइदीन ने बताया कि रियासती हुकूमत की तरफ से पाँच साल में एक मर्तबा पी आर सी दिया जाता है साबिक़ हुकूमत ने पी आर सी के ताय्युन के लिए अग्रवाल का तक़र्रुर किया था और मौसूफ़ ने रियासत की तक़सीम से पहले अपनी रिपोर्ट पेश करदी थी।

ताहम इस पर अमल आवरी नहीं होसकी और हुकूमत जनवरी 2014 से उबूरी इमदाद सिर्फ़ 27 फ़ीसद दे रही है। टीचर्स के इन क़ाइदीन ने रियासती चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ से पुरज़ोर अपील करती हैके पी आर सी में 60 फ़ीसद फ़ुट मिनट शामिल करते हुए जल्दा जलद अहकामात जारी करें ताकि रियासत के टीचर्स वार असातिज़ा में पैदा शूदा बेचैनी दूर होसके