रहमान मलिक की लंदन में अलताफ़ हुसैन से मुलाक़ात

वीफ़ाक़ी वज़ीर-ए-दाख़िला(गृह मंत्री) रहमान मलिक ने लंदन में एम यु एम के क़ाइद अलताफ़ हुसैन से मुलाक़ात की जिस में सिंध समेत पाकिस्तान के सयासी हालात‌ पर तफ़सीली बातचित‌ की गई।

मुलाक़ात में रहमान मलिक ने अलताफ़ हुसैन को सदर और प्रधानमंत्री का ख़ैर सगाली का पैग़ाम पहुंचाया।उन्हों ने जमहूरीयत को मज्बुत करने और पाकिस्तान की भलाइ के लिए अलताफ़ हुसैन के किरदार को बे मिसाल क़रार दिया और कहा कि कुछ लोग‌ पाकिस्तान खासकर‌ सिंध में बदअमनी फैलाने के लिए मुख़्तलिफ़ हरबे और साज़िशें कर रहे हैं।

पीपल्ज़पार्टी और एम यु एम हलीफ़ पार्टीयों से मिल कर साज़िशें नाकाम बनादेंगी। रहमान मलिक ने कहाकि एकता के फ़रोग़ के लिए लोगों की महरूमीयाँ दूर करना वक़्त की अहम ज़रूरत है। अलताफ़ हुसैन ने कहा कि एम यु एम के ख़िलाफ़ पहले भी साज़िशें की गईं और ज़हरीले प्रोपेगंडे किए गए लेकिन‌ वतन को चाहने वाले लोगों कि एकता की ताक़त से ये साज़िशें नाकाम होती रहीं, अलताफ़ हुसैन का कहना था कुछ अनासिर अपनी सियासत चमकाने के लिए आज भी इल्ज़ाम तराशी कर रहे हैं।

लेकिन तमाम साज़िशों के बावजूद एम यु एम अपना सफ़र और अवामी ख़िदमत का मिशन जारी रखेगी, उन्हों ने वाज़िह किया
कि पार्लीमेंट समेत तमाम इदारों की ख़ुदमुख़तारी का एहतिराम किया जाना चाहिए और तमाम इदारों को अपने दायरे में रहते हुए काम करना चाहिए।