राज्य सभा में यू पी एस सी तनाज़े पर शोर-ओ-गुल

अपोज़िशन ने आज हुकूमत पर यू पी एससी इमतेहान तनाज़े के सिलसिले में तन्क़ीद में शिद्दत पैदा करते हुए राज्य सभा मुराआत शिकनी की एक नोटिस पेश करदी और इस मसले की क़तई ताय्युन मुद्दत के साथ यकसूई का मुतालिबा करते हुए इजलास मुल्तवी करदेने पर मजबूर कर दिया।

वक़्फ़ा-ए-सिफ़र के दौरान मसला उठाते हुए जे डी (यू) के शरद यादव ने हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो अपने वाअदे से इन्हिराफ़ कररही है। कांग्रेस, सी पी आई ऐम, सी पी आई, जे डी यू, तृणमूल कांग्रेस और समाजवादी पार्टी भी इस मसले पर मुत्तहिद होगए हैं। मर्कज़ी वज़ीर-ए-ममलकत प्रकाश जावडेकर ने बरहम अरकान को मुतमइन करने की कोशिश की और कहा कि हुकूमत मसले की यकसूई के लिए कोशां है और ऐवान को हल तलाश करने के बाद इत्तेला दी जाएगी लेकिन अपोज़ीशन अरकान ने क़तई मुद्दत के ताय्युन पुर इसरार जारी रखा और सदर नशीन से ख़ाहिश की कि वो इस सिलसिले में हुकूमत को हिदायत दें।

अपोज़िशन अरकान ने मर्कज़ी वज़ीर डी ओ पी टी जेतिंदर सिंह पर भी तन्क़ीद करते हुए कहा कि अंदरून 8 दिन मसले की यकसूई का तैक़ून देने के बावजूद 12 दिन गुज़रने के बाद भी मसला की यकसूई से क़ासिर है। अपोज़िशन अरकान के मुतालिबा की शिद्दत और हुकूमत की जानिब से उन को मुतमइन करने की हर कोशिश नाकाम होने के बाद नायब सदर नशीन राज्य सभा ने इजलास 2 बजे दिन तक के लिए मुल्तवी कर दिया।