राज्य सभा से रहमान ख़ान की जज़बाती विदाई

राज्य सभा में आज ग़ैरमामूली ख़ैरसिगाली देखने में आई जब अरकान ने पार्टी ख़ुतूत से बालातर होकर नायब सदर नशीन जनाब के रहमान ख़ां बाली वुड की ड्रीम गर्ल हेमा मालीनी और दीगर अरकान की मीआद ख़तम होने पर उनके ताल्लुक़ से तक़रीबा यकसाँ ख़्यालात का इज़हार किया ।

डिप्टी अपोज़ीशन लीडर मिस्टर एस एस अहलुवालिया ने दीगर क़ाइदीन की तरह इज़हार ख़्याल करते हुए गुज़श्ता आठ साल से बेहतरीन अंदाज़ में इवान की कार्रवाई चलाने पर मिस्टर रहमान ख़ान की सताइश की और कहा कि उन्होंने पूरे डिसीप्लीन गैर जांबदारी और मुस्कुराहट के साथ ऐवान की कार्रवाई चलाई है ।

उन्होंने मिस्टर रहमान ख़ान के सयासी कैरियर में मज़ीद पेशरफ़्त की ख़ाहिश का इज़हार किया । बी जे पी के रुकन मिस्टर बलबीर पंज ने कहा कि जब वो ( रहमान ख़ान ) मुस्कुराते हैं तो वो फ़ित्री लगती है लेकिन जब वो ब्रहमी का इज़हार करते हैं तो ये गैर फ़ित्री होता है ।

हालाँकि रहमान ख़ान राज्य सभा के लिए दुबारा मुंतखिब हो चुके हैं लेकिन वो नायब सदर नशीन नहीं होंगे । बी जे पी के रुकन मिस्टर रवी शंकर प्रसाद ने मिस्टर रहमान ख़ान से कहा कि अगर अरकान में से किसी ने अपने तर्ज़ अमल से उन्हें तकलीफ पहुँचाई है तो वो सब माज़रत ख़ाह हैं।

उन्हों ने कहा कि रहमान ख़ान ने अपने तर्ज़ अमल से ऐवान के वक़ार में इज़ाफ़ा किया है और उनकी ख़ाहिश है कि वो इस ओहदा पर बरक़रार रहें। वज़ीर क़ानून मिस्टर सलमान ख़ूर्शीद ने भी उन्हें ख़राज पेश किया और कहा कि इन की ख़िदमात दीगर तमाम अरकान के लिए एज़ाज़ से कम नहीं रही । जनाब रहमान ख़ान ने तमाम अरकान से जज़बाती इज़हार-ए-तशक्कुर किया ।