राबर्ट वडेरा केस : खेमका को फिर क़त्ल करने की धमकीयां

चंडीगढ़, ०२ नवंबर ( पी टी आई) सीनीयर हरियाणा आई ए एस आफीसर अशोक खेमका जो हालिया दिनों में राबर्ट वडेरा के ज़रीया की गई आराज़ीयात ( जमीन)मुआमलत केस में शहि सुर्ख़ीयों में रहे को एक और धमकी मिली है जिस की तहक़ीक़ात पंचकूला पुलिस ने शुरू कर दी है ।

हरियाणा सीड डेवलपमेंट कारपोरेशन के एक सीनीयर आफीसर ने एक शिकायत दर्ज करवाई है जिस के मुताबिक़ एक नामालूम शख़्स ने खेमका के सरकारी लैंड लाइन फ़ोन पर धमकी आमेज़ फ़ोन किया और उस वक़्त दफ़्तर में मौजूद एक ख़ातून मुलाज़िम ने फ़ोन वसूल ( Receive) किया था ।

शिकायत के मुताबिक़ फ़ोन करने वाले ने इंतिहाई नाशाइस्ता ज़बान का इस्तेमाल करते हुए खेमका को धमकीयां दी। पंचकूला के सेक्टर । पुलिस स्टेशन की इंचार्ज नूपूर बिश्नोई ने ये बात बताई । उन्होंने कहा कि ख़ातून मुलाज़िम ने फ़ोन वसूल करने के बाद उस की इत्तिला अपने आफ़िसरान को दी जिस के बाद पुलिस से राबिता क़ायम किया गया ।

दरीं असना ( फिर भी) बिश्नोई ने कहा कि फ़िलहाल इबतिदाई ( शुरुआती) पूछगिछ की जा रही है और कोई केस रजिस्टर नहीं किया गया है । यहां इस बात का तज़किरा दिलचस्पी से ख़ाली ना होगा कि सिर्फ़ पंद्रह रोज़ क़बल 1991बैच के आई ए एस आफीसर के दोस्त और मारूफ़ ( मशहूर) वकील अनूपमा गुप्ता ने भी शिकायत की थी कि कुछ नामालूम अफ़राद ने खेमका को धमकीयां दी हैं ।

खेमका ने उन से कहा था कि कुछ नामालूम लोगों ने उन्हें फ़ोन पर धमकीयां देते हुए अपनी सरगर्मीयां बंद करने की हिदायत की थी और ऐसा ना किए जाने की सूरत में खेमका को क़त्ल कर देने की धमकीयां दी गई थीं । इन तमाम तफ़सीलात पर तब्सिरा के लिए मिस्टर खेमका से राबिता ( संपर्क) क़ायम नहीं हो सका ।

अलबत्ता 11अक्टूबर को उन के तबादला के सिर्फ़ एक रोज़ बाद चीफ़ सेक्रेटरी पी के चौधरी को मकतूब तहरीर करते हुए खेमका ने लिखा था कि इन का ख़ानदान ख़ुद को ग़ैर महफ़ूज़ तसव्वुर करता है । कुछ मुफ़ाद हासिला के हामिल अफ़राद जिन का मुफ़ाद इस महकमा में रौनुमा हुए स्क़ाम के इन्किशाफ़ ( ज़ाहिर होने ) के बाद शदीद तौर पर मुतास्सिर हुआ है वो उन की जान लेने के दर्पा हैं ।

लिहाज़ा सिक्योरिटी में इज़ाफ़ा करते हुए उन की सीनयारीटी के मुताबिक़ किसी कैडर ओहदा पर उन की तक़र्रुरी की जाये तो बेहतर होगा ।