रामनवमी त्योहार‌ के मौकै पर जुलूस पुलिस के इंतिज़ामात

हैदराबाद ३‍१ मार्च : यक्म अप्रैल को मनाए जाने वाले सिरी रामनवमी तहवार के सिलसिला में शहर में गंगा बावली मंगल हॉट से एक जलूस निकाला जा रहा है । जिस के लिए जहां मुंतज़मीन की जानिब से तैय्यारीयां ज़ोर-ओ-शोर से जारी हैं वहीं दूसरी तरफ़ पुलिस , अमन कमेटी और माइतरी कमेटी के ओहदेदार-ओ-अरकान भी जलूस के मौक़ा पर लाअएनड आर्डर की बरक़रारी के इंतिज़ामात में मसरूफ़ हैं ।

एडीशनल कमिशनर पुलिस मिस्टर अमीत गारग आई पी उसने कल शाम गोशा महल का दौरा किया और पुलिस ओहदेदारों के इलावा अमन कमेटी-ओ-माइतरी कमेटी के अरकान से जलूस के इंतिज़ामात के ताल्लुक़ से तबादला-ए-ख़्याल किया । उन्हों ने इस मौक़ा पर पुलिस ओहदेदारों को मुनासिब हिदायात भी जारी कीं ।

बादअज़ां ऐडीशनल डिप्टी कमिशनर मिस्टर रवींद्र रेड्डी ने गोशा महल डीवीझ़न के ए सी पी श्री डी सरीनवास और सर्किल इन्सपैक्टरों के साथ जलूस के रास्ता का दौरा किया और इंतिज़ामात का जायज़ा लिया । उन्हों ने इस डीवीझ़न की अमन कमेटीयों के इजलास भी मुनाक़िद किए और अमन कमेटी के ओहदेदारों से ख़िताब करते हुए तवक़्क़ो ज़ाहिर की कि वो इलाक़ा में अमन-ओ-अमान और हिन्दू मुस्लिम इत्तिहाद की बरक़रारी में अपना अहम रोल अदा करेंगे ।

रूट के दौरा के मौक़ा पर चारों पुलिस स्टेशनों के इन्सपैक्टर भी मौजूद थे । जिन में श्री पी सत्या ( शाह इनायतगंज ) , श्री वेंकटेश्वर राव‌ ( हबीब नगर ) , श्री सिरीधर ( मंगल हॉट ) और किरण कुमार ( कुलसूम पूरा ) शामिल हैं । इस दौरा के मौक़ा पर अमन कमेटी के ओहदेदार मसरज़ मुहम्मद आरिफ़ उद्दीन जवाइंट सैक्रेटरी सैंटर्ल पीस ऐंड वीलफ़ीर कमेटी , मुहम्मद यूसुफ़ ख़ां , हनुमंत राव‌ , लक्ष्मण , अकबर ख़ां , सुनील साहू , सक्सेना , किशन और दूसरे भी मौजूद थे ।।