रायदही से कांग्रेस अरकान ग़ैर हाज़िर

नारायणपेट मजलिस बलदिया पर बी जे पी के क़बजे के बाद मजालिस मुक़ामी, मंडल परिषद नारायणपेट पर बी जे पी ने अपना पर्चम लहराया। एम पी डी ओ रमेश की निगरानी में मीटिंग हाल दफ़्तर मंडल परिषद में एम पी टी सीज़ नारायणपेट मंडल की मीटिंग मुनाक़िद हुवी जिस में रमेश ने इलेक्शन ऑफीसर के फ़राइज़ अंजाम दिए।

सदर नशीन मंडल परिषद के तौर पर मनीमां बी जे पी का बिलामुक़ाबला चुनाव अमल में आया जबकि नायब सदर नशीन के लिए रामा कृष्णा गौड़ ( आज़ाद ) मुंतख़ब क़रार दिए गए।

को ऑपश ने रुकन के तौर पर फ़य्याजुद्दीन( बी जे पी )का चुनाव अमल में आया। आज़ाद रुकन को नायब सदर नशीन ओहदे का लालच दे कर बी जे पी ने परिषद में अक्सरीयत हासिल करली। लेकिन कांग्रेस के दो अरकान ने राय दही में ग़ैर हाज़िर रह कर बी जे पी की कामयाबी को यक़ीनी बनाया। इस तरह ड्रामाई अंदाज़ में बी जे पी ने मंडल परिषद पर भी अपनी इमेज क़ायम करलिया। कांग्रेस के इस रवैये से नारायणपेट मंडल परिषद के सेकूलर अफ़राद-ओ-पार्टीयों के क़ाइदीन ने अपनी हैरत का इज़हार किया है। नारायणपेट मुस्तक़र और मंडल में हमेशा बी जे पी का दबदबा रहा है।सेकूलर पार्टीयां अपने इतेहाद का मुज़ाहरा करके बी जे पी को शिकस्त दे सकते हैं लेकिन सेकूलर पार्टीयों की आपसी मुख़ासमत और रसा कुशी से बी जे पी हमेशा फ़ायदा उठाती रही है।