राव‌ ट्रैवल्स‌ को दूसरी मर्तबा नैशनल टूरिज़्म एवार्ड

हैदराबाद । ०‍३ मार्च‌ ( सियासत न्यूज़ ) : मर्कज़ी वज़ारत सयाहत ने बिस्ट डोमेस्टिक टूर ऑप्रेटर की हैसियत से हैदराबाद के नामवर टूर ऑप्रेटर राइज़ ट्रैवल्स‌ को मुसलसल दूसरी मर्तबा नैशनल टूरिज़्म ऐवार्ड हासिल करने का एज़ाज़ हासिल हुआ है और गुज़शतादो दिन क़बल मसरस एस सुबह राव‌ मैनिजिंग डायरैक्टर , ऐस सरीनवास राव‌ और पी सुधाकर राव‌ , डायरैक्टरस ने दिल्ली में मुनाक़िदा तक़सीम ऐवार्ड तक़रीब में सदर जमहूरीया हिंद मुहतरमा प्रतिभा देवी सिंह पाटल के हाथों नैशनल टूरिज़्म ऐवार्ड बराए साल 2010-11 हासिल कईए । इस मौक़ा पर मर्कज़ी वज़ीर सयाहत मिस्टर सूबोध कांत सहाय भी मौजूद थे ।

नैशनल टूरिज़्म ऐवार्ड हासिल कर के हैदराबाद वापसी के बाद आज अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए मिस्टर पी सुधाकर राव‌ ने ये बात बताई और कहा कि राव‌ ट्रैवल्स‌ का साल 1977 में क़ायम किया गया और ये ट्रैवल्स‌ की अवाम की शानदार ख़िदमात अंजाम देने । तफ़रीही मुक़ामात के लिए गाड़ीयों और होटल्स की फ़राहमी के ज़रीया ज़बरदस्त अवामी मक़बूलियत हासिल की । उन्हों ने कहा कि राव‌ ट्रैवल्स‌ के हाँफ़िलवक़्त मुख़्तलिफ़ नौईयत की यानी औसत और आली दर्जा की लकसररी 300 गाड़ियां मौजूद हैं जो मलिक के तमाम तर अहम सयाहती मुक़ामात के लिए चलाई जाती हैं ।

उन्हों ने कहा कि राव‌ ट्रैवल्स‌ की जानिब से एक काली सैंटर का आग़ाज़ किया जा रहा है । जिस के ज़रीया तमाम जुनूबी रियास्तों की ज़बानों में तमाम तर सयाहती मराकज़ से मुताल्लिक़मुकम्मल मालूमात फ़राहम की जाएंगी । इस काल सैंटर से हर कोई इस्तिफ़ादा कर सकते हैं । उन्हों ने ऐवार्ड के हुसूल पर राव‌ ट्रैवल्स‌ से मुकम्मल तआवुन करने वालों से इज़हार-ए-तशक्कुर किया ।।