राशिद लतीफ़ की पहली ज़िम्मेदारी मज़बूत टीम की तैयारी

माज़ी में मैच फिक्सिंग के ख़िलाफ़ आवाज़ बुलंद करने और उसूलों की ख़ातिर कैरियर क़ुर्बान करने वाले राशिद लतीफ़ को एक साल के लिए पाकिस्तान की स्लेक्शन कमेटी का नया सरबराह मुक़र्रर किया गया हैऔर उन्हें आइन्दा साल वर्ल्ड कप के लिए टीम तैयार करने की अहम ज़िम्मेदारी भी दी गई है।

राशिद लतीफ़ से क़बल गुजिश्ता माह आमिर सुहेल को चीफ़ सलेक्टर बनाया गया था ताहम बाद में उन्हें ओहदे से हटा दिया गया था। पी सी बी की जानिब से जारी बयान में कहा गया है कि राशिद लतीफ़ को पाकिस्तानी क्रिकेट टीम का चीफ़ सलेक्टर मुक़र्रर कर दिया गया है,वो एक‌ अप्रेल से अपनी ज़िम्मेदारियां सँभालेंगे।

राशिद लतीफ़ की तक़र्रुर के बाद कई साल से अज़हर ख़ान,सलीम जाफ़र और फ़र्ख़ ज़मान पर मुश्तमिल सलेक्शन कमेटी एक माह बाद अपनी ज़िम्मेदारियों से बरतरफ़ होजाएगी। राशिद लतीफ़ अपनी नई सलेक्शन कमेटी का इंतिख़ाब पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड की सलाह‌ से करेंगे।

राशिद लतीफ़ ऐन्टी करप्शन मुआमलात से निमटने के लिए लेक्चर भी देंगे। राशिद लतीफ़ ने 37 टेस्ट और 166 वन्डे में पाकिस्तान की नुमाइंदगी की। वो अफ़्ग़ानिस्तान क्रिकेट टीम के हैड कोच की ज़िम्मेदारियां भी निभा चुके हैं। राशिद लतीफ़ के माज़ी में पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड के साथ ताल्लुक़ात ज़्यादा ख़ुशगवार नहीं रहे हैं। उन्हें पहली मर्तबा पी सी बी ने मुकम्मल कोई ज़िम्मेदारी सोंपी है। इससे क़बल वो विकेट किपर‌ की कोचिंग कर चुके हैं।