राहुल गांधी सिर्फ़ आकाशवाणी में मसरूफ़ :मोदी

बी जे पी के विज़ारते उज़मा उम्मीदवार नरेंद्र मोदी ने एक और मर्तबा कांग्रेस लीडर राहुल गांधी को निशाना बनाया है और कहा कि करप्शन और महंगाई पर क़ाबू पाने के लिए कुछ भी नहीं किया गया लेकिन कांग्रेस लीडर सिर्फ़ आकाशवाणी (बयानात) पर इकतिफ़ा कर रहे हैं।

मोदी ने एक रैली से ख़िताब करते हुए ये बात कही। इनका इशारा राहुल गांधी का कांग्रेस चीफ मिनिस्टर्स के साथ इजलास से था जिस में उन्होंने चीफ मिनिस़्टरों से कहा कि वो महंगाई और करप्शन पर क़ाबू पाने इक़दामात करें। मोदी ने राहुल गांधी का नाम लिए बगैर कहा कि क़दीम वक़्तों में अवाम आकाशवाणी ( रेडियो ) सुंनते थे।

ये एसे होता था कि इन आवाज़ों को हालात से कोई ताल्लुक़ नहीं होता था। अब भी आकाशवाणी चल रही है कि चीफ मिनिस्टर्स ये करेंगे चीफ मिनिस्टर्स वो करेंगे। जो लोग ख़ुद करप्शन मुलव्वस हैं एसी बातें कर रहे हैं। अगर आकाशवाणी पर आने वाली आवाज़ों में कोई सदाक़त होती तो उन्हें ये जवाब देना चाहिए कि झारखंड में कांग्रेस इक़तेदार में करप्शन को उरूज किस तरह से हासिल हुआ है।

उन्होंने कहा कि कांग्रेस क़ाइदीन आज भी क़दीम रिवायतों पर अमल कर रहे हैं। कांग्रेस पर तन्क़ीद करते हुए उन्होंने कहा कि मर्कज़ में बरसर-ए-इक्तदार पार्टी मुल्क के लिए एक बोझ और एक बोहरान बन गई है। इसका अवाम से राबिता मुनक़ते होचुका है। उन्होंने कहा कि कांग्रेस पार्टी और उसकी हुकूमतें और उसके क़ाइदीन अवाम की आवाज़ें नहीं सुन सकते ।

आज अवाम तरक़्क़ी चाहते हैं तक़सीम नहीं। उन्हें मौक़े चाहिऐं सियासी मौकापरस्ती नहीं चाहिए। वो सलामती चाहते हैं फ़िर्कापरस्ती का ज़हर नहीं चाहते। उन्होंने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत मुसलसल कोशिशों के बावजूद भी इफ़रात-ए-ज़र पर क़ाबू पाने में भी नाकाम रही है।