रियागिंग के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई का इंतिबाह

हैदराबाद /19 नवंबर ( सियासत न्यूज़ ) सिटी पुलिस ने रिया गंग के ख़िलाफ़ अपना सख़्त गीर मौक़िफ़ इख़तियार करते हुए अहकामात जारी कर दिए । सिटी पुलिस कमिशनर ए के ख़ान ने आज आला ओहदेदारों के हमराह रिया गिंग के ख़िलाफ़ पोस्टर जारी किया । इस मौक़ा पर उन्हों ने कहा कि सिटी पुलिस रिया गंग जैसे संगीन जुर्म के ख़िलाफ़ सख़्ती से निमटेगी और किसी को बख्शा नहीं जाएगा ।

उन्हों ने रिया गिंग में मुलव्वस तलबा की रूडी शीट खोलने का इंतिबाह दिया और कहा कि सुप्रीम कोर्ट की हिदायत पर ही इक़दामात किए जाएंगी। उन्हों ने कहा कि रिया गिंग में मुलव्वस अफ़राद को 6 माह से लेकर 10 साल की सज़ा होसकती है और ताहयात उन की तालीम पर पाबंदी लगादी जाएगी । उन्हें ना सिर्फ कॉलिज से निकाल दिया जाएगा बल्कि उन के असना दात पर महर लगादी जाएगी ।

जिस से उन्हें किसी और इदारे में दाख़िला नहीं मिलेगा । उन्हों ने कहा कि कार्रवाई सिर्फ लड़कों के साथ ही नहीं बल्कि ऐसी लड़कीयों के ख़िलाफ़ भी होगी जो इदारों में अपनी जोनईर लड़कीयों के साथ रिया गिंग की मुर्तक़िब पाई जाएं । इस मौक़ा पर ऐडीशनल कमिशनर सी महेश मुरली धर भगवत , अमीत गारग-ओ-दीगर मौजूद थे ।