रियासत तेलंगाना को मुलाज़मीन के अलाटमेंट के लिए छः रुकनी कमेटी

मर्कज़ी हुकूमत ने आंध्र प्रदेश के मुलाज़िमीन को नु तशकील शूदा तेलंगाना रियासत को अलॉट करने के ताल्लुक़ से कोई फैसला करने के लिए एक छः रुकनी कमेटी साबिक़ आई ए एस ओहदेदार सी आर कमला नाथन की सदारत में क़ायम की है।

ये कमेटी आंध्र प्रदेश के रियासती सतह के मुख़्तलिफ़ कैडर के मुलाज़िमीन की ख़िदमात को दोनों रियासतों आंध्र प्रदेश और तेलंगाना में तक़सीम करने यह अलाटमेंट के ताल्लुक़ से एक बामानी और शफ़्फ़ाफ़ अंदाज़ और मीआर इख़तियार करेंगी।

वज़ारत पर्सोनल के एक ओहदेदार ने ये बात बताई। ये कमेटी कैडर की तादाद और उन्हें रियासती हुकूमत के तहत मुख़्तलिफ़ महिकमों में मुख़्तलिफ़ ज़मरों में तक़सीम करने के ताल्लुक़ से कोई फैसला करेगी।

ये कमेटी रास्त तक़र्रुत और तरक़्क़ी के कोटा गैर महफ़ूज़-ओ-ओ बी सी दर्ज फ़हरिस्त ज़ातों और दर्ज फ़हरिस्त क़बाइल के ज़मरों का भी दोनों रियासतों के ताल्लुक़ से तीन अमल में लाएंगी।

ताहम इस सिलसिले में मुशावरती कमेटी की सिफ़ारिश को उसी वक़्त क़तईयत दी जाएगी जब वो मुजव्वज़ा कैडर की तादाद को रियासती हुकूमत की वेब साईट पर एक वाजिबी मुद्दत तक के लिए पेश करेता कि इस से ताल्लुक़ रखने वाले गोशों की तरफ से कुछ तबसरे यह नुमाइंदगीयाँ अगर हूँ तो की जा सकीं।

जैसे ही कैडर की तादाद को इस बुनियाद पर तए करलिया जाएगा गैर मुनक़सिम रियासत में मुख़्तलिफ़ ख़िदमात में मुलाज़मत की क़िल्लत और उनकी मौजूदा तादाद को भी दोनों ही रियासतों में तक़सीम किया जाएगा ताकि किसी भी एक रियासत को मुश्किल सूरतते हाल का सामना करना ना पड़े।

वज़ारत पर्सोनल की तरफ से जारी करदा शराइत-ओ-क़वाइद में ये बात बताई गई है। ये पैनल रियासती सतह के मुलाज़िमीन की तक़सीम के लिए मख़सूस इन्फ़िरादी अलाटमेंट की भी सिफ़ारिश करेगा और इस तरह के अमल से मुतास्सिर होने वाले किसी भी मुलाज़िम की नुमाइंदगी का भी जायज़ा लेगा ताकि सब के साथ वाजिबी और मसावी सुलूक होसके।

ये कमेटी आंध्र प्रदेश के मौजूदा चीफ सेक्रेटरी एक एडीशनल सेक्रेटरी यह जवाइंट सेक्रेटरी सतह के ओहदेदार यह उनके नामज़द करदा किसी ओहदेदार पर मुश्तमिल होगी जो इस के अरकान होंगे।

आंध्र प्रदेश कैडर के दो आई ए एस ओहदेदार वि नागी रेड्डी और पी वि रमेश भी कमेटी के अरकान होंगे। कहा गया हैके एक एसा ओहदेदार जो आंध्र प्रदेश में तंज़ीम जदीद सेल में काम कर रहा हो और जिस का ओहदा सेक्रेटरी से कम का ना हो वो इस मुशावरती कमेटी का रुकन सेक्रेटरी होगा। कमेटी के सदर नशीन कमला नाथन को 12 माह के लिए तक़र्रुर किया गया है। मुल्क की 29 वीं रियासत तेलंगाना 2 जून को वजूद में आजाएगी।