रियासत में मदरसा बोर्ड के क़ियाम केलिए अक़ल्लीयती बहबूद से नुमाइंदगी

हैदराबाद 30 जून( सियासत न्यूज़) सर्व शिक्षा अभियान के ओहदेदारों ने आंध्र प्रदेश में मदरसा बोर्ड के क़ियाम के सिलसिला में महिकमा अक़ल्लीयती बहबूद से तआवुन की दरख़ास्त की है।

सर्व शिक्षा अभियानके ओहदेदारों ने आज सेक्रेटरी अक़ल्लीयती बहबूद जनाब अहमद नदीम से मुलाक़ात की और आंध्र प्रदेश में मदरसा बोर्ड के क़ियाम और दीनी मदारिस में इस स्कीम पर अमल आवरी के सिलसिला में महिकमा अक़ल्लीयती बहबूद से तआवुन की ख़ाहिश की।

जनाब अहमद नदीम ने ओहदेदारों से स्कीम की मुकम्मल तफ़सीलात हासिल कीं। खासतौर पर दीनी मदारिस की जानिब से मदरसा बोर्ड की मुख़ालिफ़त के बारे में भी उन्हों ने वज़ाहत तलब की। बताया जाता है कि आंध्र प्रदेश में मदरसा बोर्ड से मराआत(सहूलतों) के हुसूल के सिलसिला में दीनी मदारिस का एक ग्रुप तैय्यार है जबकि दूसरे ग्रुप की जानिब से इस तजवीज़ की सख़्ती से मुख़ालिफ़त की जा रही है।

बताया जाता है कि इस तनाज़ा को ख़त्म करने और दीनी मदारिस में हुकूमत की जानिबसे दी जा रही सहूलतों को बहम पहुंचाने के लिए सेक्रेटरी अक़ल्लीयती बहबूद ने बहुत जल्द मदारिस के ज़िम्मेदारों के साथ मुशावरती इजलास तलब करने का फ़ैसला किया। उन्हों ने तजवीज़ पेश की कि आंध्र प्रदेश के ओहदेदारों के एक वफ़द को बिहार रवाना किया जाये ताकि वहां मदरसा बोर्ड की कारकर्दगी और इस के नताइज की तफ़सीलात हासिल की जा सकें।

सर्व शिक्षा अभियानको मर्कज़ी हुकूमत ने 38 करोड़ रुपये इस स्कीम के तहत मंज़ूर किए हैं। रियासत के बाअज़ दीनी मदारिस इस स्कीम से इस्तिफ़ादा कर रहे हैं जिस के तहत हुकूमत की जानिब से असरी मज़ामीन की तालीम के लिए विद्या वालेंटरस फ़राहम किए जाते हैं।

इस के इलावा मदारिस में मिड डे मील्स, कम्पयूटर और इनफ़रास्ट्रक्चर की फ़राहमी पर तवज्जा दी जाती है। सर्व शिक्षा अभियानके ओहदेदार बाक़ायदा तौर पर मदरसा बोर्ड के क़ियाम और ज़ाइद मदरसों को इस स्कीम के तहत शामिल करने का मंसूबा रखते हैं।

बताया जाता है कि जनाब अहमद नदीम ने तमाम तफ़सीलात की समाअत के बाद इस मुतनाज़ा मसला पर क़तई फ़ैसला से क़बल उल्मा और दीनी मदारिस के ज़िम्मेदारों के साथ इजलास मुनाक़िद करने का फ़ैसला किया।