रियास्तों में जहां अनक़रीब इंतिख़ाबात हैं तहरीक का इंतिबाह

इलहाबाद 18 नवंबर ( पी टी आई ) अन्ना हज़ारे के साथीयों ने आज कहा कि वो इन तमाम रियास्तों में बिशमोल उत्तरप्रदेश यू पी ए मुख़ालिफ़ एहतिजाज का आग़ाज़ करेंगे जहां अनक़रीब इंतिख़ाबात मुकर्रर् है ।

टीम के रुकन मनीष ससोडया ने अख़बारी नुमाइंदों से कहा कि अगर यू पी ए हुकूमत पार्लीमैंट में मव्सर लोक पाल बिल पेश करने से क़ासिर रहे या उसे ऐसी शक्ल में पेश किया जाय जो बहुत कुछ ख़ाहिशात पर छोड़ देता हो तो गानधयाई क़ाइद और उन के हामी तमाम रियास्तों में यू पी ए मुख़ालिफ़ एहतिजाज शुरू करेंगे ।

ससोडया अन्ना हज़ारे के साथीयों के ज़ेर-ए-एहतिमाम मुनाक़िदा दो रोज़ा वर्कशॉप में शिरकत के लिए यहां आए हुए हैं । एक सवाल का जवाब देते हुए उन्हों ने कहा कि अगर अना हज़ारे किसी सयासी पार्टी की ताईद करना चाहें तो वो खुल कर ऐसा करेंगे ।

अगर कोई पार्टी उन की मक़बूलियत से सयासी फ़ायदा हासिल करने की कोशिश करे उन के पोस्टर्स और उन का नाम अपनी इंतिख़ाबी मुहिम में इस्तिमाल करे तो अवाम इतने अक्लमंद हैं कि इन के इरादे समझ सकते हैं । उन्हों ने कहा कि तमाशे दिखाकर अब वोट हासिल करना नामुमकिन हैं। राहुल गांधी की यू पी में तक़रीर के बारे में उन्हों ने उसे बद बख्ता ना क़रार दिया ।