रिलायंस पर इनायात की हुकूमत की जानिब से तरदीद

नई दिल्ली, ०२ नवंबर (पी टी आई) हुकूमत ने आज सख़्ती से इन इल्ज़ामात की तरदीद ( खंडन) कर दी कि मर्कज़ी हुकूमत ने रिलायंस इंडस्ट्रीज़ पर इनायात की हैं। मर्कज़ ने कहा कि ये फ़ैसले मारुज़ी तौर पर किसी किस्म के ख़ौफ़ या इनायात के बगै़र किए गए थे।

ये फ़ैसले 2010 में किए गए थे और कंपनी का गैस की क़ीमत पर नज़रसानी का मुतालिबा भी मुस्तर्द कर दिया गया था। इंडिया अगेंस्ट करप्शन के इल्ज़ामात को बेबुनियाद और गुमराह कुन क़रार देते हुए मर्कज़ी वज़ारत तेल ने 6 सफ़हात पर मुश्तमिल ( सम्मिलित) अपने बयान में कहा कि यू पी ए हुकूमतों ने अपनी पहली और दूसरी मीयाद के दौरान मुकम्मल तौर पर क़ौमी मुफ़ाद का तहफ़्फ़ुज़ ( बचाव) किया है।

अरविंद केजरीवाल और प्रशांत भूषण के कल आइद करदा इल्ज़ामात का नुक्ता ब नुक्ता जवाब देते हुए वज़ारत ने कहा कि वज़ारत तेल क़ानून की हुक्मरानी को सरफ़राज़ करने की पाबंद है और इस के फ़ैसले किसी ख़ौफ़ या इनायात के बगै़र मारुज़ी तौर पर किए गए हैं।

बयान में कहा गया है कि मुल्क का निज़ाम किसी के मर्कज़ी से नहीं चलता ना किसी की हिदायात कुबूल करता है और ना किसी के ज़ेर-ए-असर आता है चाहे वो कोई एक फ़र्द हो या अफ़राद का कोई ग्रुप।