रीटेल शोबा में बी जे पी एफ डी आई क़बूल नहीं करेगी

बी जे पी क़ाइद वैंकया नायडू ने आज मआशी इस्लाहात(आर्थिक सुधारों) पर तबसरा(टिप्पणी) करते हुए पुरज़ोर अंदाज़ में कहा कि बी जे पी, यू पी ए हुकूमत की मआशी इस्लाहात (आर्थिक सुधारों)के एक हिस्से के तौर पर रीटेल शोबा में रास्त गैर मुल्की सरमाया कारी की इजाज़त की मुख़ालिफ़त(विरोध ) जारी रखेगी। उन्हों ने पार्टी की एक तक़रीब के मौके पर अलग‌ तौर पर प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि रीटेल शोबा में एफ डी आई हिंदूस्तानी तिजारत को हलाक(हत्या) करदेगी।

वैंकया नायडू ने कहा कि लाखों छोटे ताजिर(व्यापारी ) बिज़नस से महरूम(वंचित) हूजाएंगे। रीटेल कारोबार पर गैर मुल्की ताजिरों की इजारादारी(एकाधिकार) क़ायम होजाएगी जो अशयाए ज़रुरीया की आम आदमी से मनमानी कीमत वसूल करेंगे। चुनांचे रीटेल शोबा में गैर मुल्की सरमाया कारी काश्तकारों और सारफ़ीन दोनों के मुफ़ादात की दुश्मन है। उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि हिंदूस्तान की क़ियादत मुफ़ादात-ए-हा सिला के फैसलों के मुताबिक़ अमल कररही है।

उन्हों ने कहा कि हुकूमत अमेरीका ये शराइत मुसल्लत(नियम प्रायोजित ) करना चाहती है और हमारी हुकूमत खुले हाथों से इस का इस्तिक़बाल कररही है। कांग्रेस पर सख़्त तन्क़ीद करते हुए उन्हों ने कहा कि अपोज़ीशन की तरफ‌ से एफ डी आई की मुख़ालिफ़त उस वक़्त से जारी है, जब से कि कांग्रेस बरसर-ए-इक़तिदार(सत्ता) आई है। वैंकया नायडू ने कहा कि जब मनमोहन सिंह राज्य सभा में क़ाइद अपोज़ीशन थे, उन्हों ने रीटेल शोबा में एन डी ए दौर में एफ डी आई की मुख़ालिफ़त की थी।