रूस के इंतिख़ाबात में धांदलियों की शिकायत पर दुबारा राय शुमारी का हुक्म

मास्को 13 दिसमबर (एजैंसीज़) सदर रूस डीमतरी मीडवीडीफ़ ने कहा कि जिन मराकिज़ राय दही पर धांदली की शिकायत वसूल हुई है, वहां दुबारा राय शुमारी की हिदायात जारी करदी गई हैं।

मास्को में एक प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए सदर रूस मीडवीडीफ़ ने कहा कि जिन मराकिज़ राय दही पर राय दही के दौरान धांदलियों की शिकायात वसूल हुई हैं , वहां दुबारा राय शुमारी की हिदायात जारी करदी गई। बाअज़ मराकिज़ राय दही पर बयालट बाकसेस पर क़बज़ा करने की शिकायत भी वसूल हुई थी ताहम उन के हल्क़ा-ए-इंतख़ाब में ऐसा कोई वाक़िया पेश नहीं आया । रूस के ज़राए इबलाग़ ने मोबाईल फ़ोन से फ़िल्मबंद की हुई झलकियों की नुमाइश की है।

जिन में एक ख़ातून दुबारा हक़ राय दही से इस्तिफ़ादा कररही है और पहले से पर्चा जात राय दही तहा करके रखे हुए भी नज़र आरहे हैं। रूस में ऐवान-ए-ज़ेरीं डोमा के इंतिख़ाबात में हुकमरान सयासी पार्टी यूनाइटेड रशिया ने कामयाबी हासिल की है, लेकिन वज़ीर-ए-आज़म पोटीन पर धांदलियों के इल्ज़ामात आइदकरते हुए मुल्क गीर सतह पर उन के ख़िलाफ़ पुरतशदुद एहितजाजी मुज़ाहिरे किए जा रहे हैं। वज़ीर-ए-आज़म पोटीन क़ब्लअज़ीं दो मीयादों केलिए मलिक के सदर रह चुके हैं।

चूँकि रूसी दस्तूर दो मीयादों से ज़्यादा किसी भी शख़्स को सदर के ओहदा पर बरक़रार रहने की इजाज़त नहीं देता , उन्हों ने गुज़श्ता इंतिख़ाबात में मीडवीडीफ़ को सदारती इंतिख़ाबात में उम्मीदवार बनाया था, ताकि वक़फ़ा के बाद दुबारा सदर बन सकें।