रेलवे बजट में करीमनगर नजरअंदाज़

रेलवे बजट में रियासत तेलंगाना के ज़िला करीमनगर के लिए कुछ भी नहीं है जबकि ज़िला को पूरी तरह नजरअंदाज़ किया गया। बहैसीयत एम पी मेरी मीयाद के दौरान रेलवे बजट में मैंने किसी ना किसी तरह करीमनगर के लिए रक़म मुख़तस करवाया था।

जबकि टी आर एस हुकूमत ने ज़िला के लिए रेलवे बजट में कुछ भी हासिल नहीं किया है। साबिक़ एम पी ज़िला करीमनगर पूनम प्रभाकर ने यहां आर एंड बी गेस्ट हाउज़ में अख़बारी-ओ-इलैक्ट्रॉनिक मीडीया के नुमाइंदों से ख़िताब करते हुए इन ख़्यालात का इज़हार किया। उन्होंने कहा कि टी आर एस एम पी ने ज़िला में रेलवे बजट में रक़म मुख़तस करवाने में कोई दिलचस्पी नहीं दिखाई।

उन्होंने कहा कि सी एम ड्रीम प्रोजेक्ट कुत्तापल्ली मनोहरबाद रेलवे लाईन के मुख़तस किए गए फंड्स आँसू पूछने के बराबर है। जबकि टी आर एस हुकूमत और अरकाने पार्लीमैंट इस सिलसिला में ख़ामोश हैं। उन्हों ने कहा कि क़ाज़ी पेन रेलवे वयागन फ़याकटरी का भी कोई ज़िक्र नहीं है। उन्हों ने कहा कि टी आर ऐस अरकान-ए- पार्लियामेंट आने वाले मर्कज़ी बजट पर कम अज़ कम तवज्जा दें और रियासत तेलंगाना के लिए ख़ातिरख़वाह रक़म बजट में मुख़तस करवाईं।

इस प्रेस कांफ्रेंस में ज़िला मुस्तक़र सदर कांग्रेस पार्टी के राज शेखर, मुंसिपल कारपोरेशन फ़्लोर लीडर जी माधवी, महेला सदर गोगीला जय सिरी, कारपोरीटर अजीत राव‌, बच्ची रेड्डी, एस प्रसाद, सदानंद चारी-ओ-दुसरे क़ाइदीन अरकान मौजूद थे।