रेल रोको एहतिजाज के दौरान अरकान असमबली पर मुक़द्दमात

हैदराबाद 30 अक्टूबर (सियासत न्यूज़ ) स्पीकर असैंबली एन मनोहर ने रियासत के चीफ़ सैक्रेटरी पंकज दीवीदी को हिदायत दी है कि वो तेलंगाना मसला पर रेल रोको एहतिजाज के दौरान अरकान असैंबली के ख़िलाफ़ आइद करदा मुक़द्दमात की रिपोर्ट पेश करें ।

स्पीकर ने हिदायत दी कि अंदरून 15 यौम इस बारे में रिपोर्ट पेश की जाय । वाज़ेह रहे कि टी आर ऐस अरकान असैंबली ने स्पीकर से हालिया मुलाक़ात के दौरान शिकायत की थी कि रेल रोको एहतिजाज के दौरान पुलिस ने ओवर ऐक्शण करते हुए अरकान असैंबली पर नाक़ाबिल ज़मानत मुक़द्दमात दर्ज किए । कई अरकान असैंबली को जेल भेज दिया गया और बाअज़ को घरों पर महरूस रखा गया ।

टी आर ऐस अरकान असैंबली ने पुलिस की इस कार्रवाई को ग़ैर ज़रूरी और गै़रक़ानूनी क़रार दिया और कहा कि अरकान असैंबली पर बेबुनियाद और फ़र्ज़ी मुक़द्दमात दर्ज किए गए । स्पीकर ने अरकान असैंबली से ख़ाहिश की थी कि इस सिलसिला में तहरीरी शिकायत करें । टी आर ऐस अरकान असैंबली तहरीरी तौर पर स्पीकर को एक याददाश्त पेश की इस पर कार्रवाई करते हुए स्पीकर ने आज चीफ़ सैक्रेटरी से इस मसला पर रिपोर्ट तलब की है ।

स्पीकर ने हिदायत दी कि किन हालात में मुक़द्दमात दर्ज किए गए और उन की ज़रूरत क्यों महसूस की गई इन तमाम तफ़सीलात को रिपोर्ट में शामिल किया जाय । स्पीकर के इस इक़दाम से टी आर इसके इलावा कांग्रेस के तेलंगाना क़ाइदीन ने इतमीनान का इज़हार किया है क्योंकि रेल रोको एहतिजाज के दौरान टी आर इसके साथ साथ कांग्रेस क़ाइदीन बिशमोल चार अरकान-ए-पार्लीमैंट को भी गिरफ़्तार कर के जेल भेज दिया गया था ।

तवक़्क़ो की जा रही है कि चीफ़ सैक्रेटरी की रिपोर्ट के बाद एहतिजाज में हिस्सा लेने वाले अरकान असैंबली पर आइद मुक़द्दमात से दसतबरदारी की राह हमवार होगी । इसी दौरान टी आर ऐस रुकन असैंबली टी हरीश राव ने स्पीकर के फ़ैसले का ख़ैर मुक़द्दम किया ।

उन्हों ने कहा कि पुलिस ने एहतिजाज के दौरान ज़्यादती करते हुए नाक़ाबिल ज़मानत दफ़आत के तहत मुक़द्दमात दर्ज किए । उन्हों ने कहा कि पुलिस ने अवामी नुमाइंदों की भी परवाह नहीं की थी । उन्हों ने उम्मीद ज़ाहिर की कि स्पीकर मुक़द्दमात वापिस लेने की हिदायत देंगे ।