रैगिंग के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई का इंतिबाह

बी समिति एस पी मेदक ने संगारेड्डी विमेंस डिग्री कॉलेज में एक मीटिंग से ख़िताब करते हुए कहा कि पुलिस की तरफ से मेदक में अमन-ओ-ज़बत की बरक़रारी के लिए हर तरह के इक़दामात किए जा रहे हैं। उन्होंने तालिबात से कहा कि वो अपनी तालीम पर तवज्जा दें। आला तालीम हासिल करने के बाद उन्हें ज़िंदगी के शोबे में आसानीयां होंगी। अक्सर कॉलेजस में रैगिंग के नाम पर छेड़छाड़ की शिकायतें वसूल होती हैं जिस से तलबा तालिबात की तालीम मुतास्सिर होती है।

इस तरह के हरकतों से गुरेज़ किया जाये ख़वातीन पर ज़ुल्म-ओ-सितम के वाक़ियात हूँ तो फ़ौरी पुलिस से रुजू हूँ। पुलिस कार्रवाई करेगी। अवाम और ख़वातीन की हिफ़ाज़त हमारी अव्वलीन तर्जीह है। उन्होंने तालिबात से कहा कि वो अपनी तालीम पर तवज्जा मर्कूज़ करते हुए मुल्क के ज़िम्मेदार शहरी बनें और कोई भी वाक़िया पेश आए तो फ़ोन नंबर 100 पर काल करें।

इस मौके पर राजेश्वर राव‌ ज़िला डी ई ओ , अनजीनलो सर्किल इंस्पेटर , वीनू गोपाल , सुधाकर प्रिंसिपल जूनियर कॉलेज , समीरा-ओ-दुसरे मौजूद थे। एस पी मेदक बी समिति ने पुलिस डिपार्टमेंट के एक अलाहिदा मीटिंग में कांस्टेबलस से ख़िताब करते हुए कहा कि अवाम की तरफ् से शिकायात वसूल होते ही अमन-ओ-अमान की बरक़रारी के लिए कोशिश करें।

पुलिस स्टेशनों में दरख़ास्त गुज़ारों से अख़लाक़ से पेश आएं। अवाम और पुलिस के दरमयान बेहतर ताल मेल होना चाहीए। जिस के लिए इक़दामात किए जाएं। उन्होंने मुख़्तलिफ़ पुलिस स्टेशनों में कारगुज़ार कांस्टेबलस से भी बातचीत की।