रोशन मुस्तक़बिल के लिए मेहनत-ओ-जुस्तजू का म‌शवरा

सदी पेट 05 दिसंबर (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) सदी पेट में आंधरा प्रदेश रीलीफ़ कुआर्डीनेशन कौंसल के तआवुन और मिल्लत-ए-इस्लामीया वीलफ़ीर सोसाइटी सदी पेट की जानिब से मुफ़्त में कांस्टेबलस और सब इन्सपैक्टरस की तर्बीयत गुज़श्ता 15 दिनों से दी जा रही हैं, जिस में 75 नौजवान कांस्टेबल और 37 नौजवान सब इन्सपैक्टर के ओहदा के लिए ट्रेनिंग कर रहे हैं, जो इंजीनियरिंग, एम बी ए और एम सी ए मुकम्मल किए हुए हैं।

इस सिलसिले में ज़ेर-ए-तरबीयत नौजवानों की हिम्मत अफ़्ज़ाई के लिए मिल्लत-ए-इस्लामीया वेल्फेय‌र् सोसाइटी ने एक जलसा मुनाक़िद किया, जिस में मेहमान ख़ुसूसी की हैसियत से ए पी आर सी सी के ओहदादार जनाब ज़ाहिद कादरी, जनाब फ़ारूक़ कादरी, सय्यद अज़मत, अबदालमलक और दीगर ने शिरकत की।

जलसा की सदारत साबिक़ सदर मिल्लत-ए-इस्लामीया जनाब अबद उल-क़ादिर ने की। इस मौक़ा पर जनाब ज़ाहिद कादरी ने नौजवानों से ख़िताब करते हुए तलक़ीन की कि जुस्तजू, लगन, मेहनत और दिलचस्पी से ट्रेनिंग करें और अपने अंदर ख़ुद एतिमादी पैदा करें और अपना मुस्तक़बिल ताबनाक बनाने के लिए वक़्फ़ हो जाएं।

जनाब अब्दुल् म‌लिक् ने मुख़ातब करते हुए कहा कि नौजवान अपनी मंज़िल-ए-मक़्सूद को पाने के लिए जद्द-ओ-जहद करें। उन्हों ने कहा कि जब तक इंसान में ईमानी हरारत नहीं पैदा होती, वो अपनी मंज़िल-ए-मक़्सूद को पाने में नाकाम रहता हैं।

सदर जलसा जनाब अब्दुल् -क़ादिर ने ख़लीफ़ा दोम हज़रत सय्यदना उमर फ़ारूक़ रज़ी अल्लाह अन्हा के ज़माना की मिसाल पेश करते हुए कहा कि इस दौर को पेशे नज़र रखते हुए ज़ीना बह ज़ीना तरक़्क़ी की तरफ़ गामज़न हूँ तो यक़ीनन कामयाबी हासिल होगी।

अपने इरादा को मज़बूत बनाते हुए अपने मक़सद तक पहुंचने की कोशिश करें। इरादे मज़बूत और अज़म मुसम्मम हो तो आप अपनी मंज़िल तक आसानी से पहुंच सकते हैं।

तर्बीयती कैंप को चलाने के लिए इंस्ट्रक्टर फ़ख़र उद्दीन, सरी नवास और दीगर असातिज़ा की ख़िदमात हासिल की गई हैं। उन्हों ने जनाब फ़ख़र उद्दीन की ख़िदमात की सताइश की।

जलसा को ग़ौस मुही उद्दीन ज़मींदार ने भी मुखातिब् किया। उन्हों ने नौजवानों की हिम्मतअफ़्ज़ाई की और वक़्त की पाबंदी की तलक़ीन की|