रोज़नामा सियासत की फ़लाही ख़िदमात नाक़ाबिले फ़रामोश

मिल्लत-ए-इस्लामीया हाई स्कूल ओटकोर में जमात दहम के तलबा-ए-ओ- तालिबात में रोज़नामा सियासत के ज़ेरे एहतेमाम शाय करदा एस एससी कोस्चन बैंक 2015 की रस्म इजराई तक़रीब मुनाक़िद हुई।

मुहम्मद ख़ुरशीद गद्वाल नायब सदर सोसाइटी मिल्लत-ए-इस्लामीया के हाथों किताबें तक़सीम किए गए। इस मौके पर मुहम्मद ख़ुरशीद गद्वाल ने इफ़्तेताही तक़रीब से ख़िताब करते हुए इदारा सियासत की बेलौस समाजी ख़िदमात करना नाक़ाबिल फ़रामोश क़रार दिया और कहा कि एडीटर रोज़नामा सियासत ज़ाहिद अली ख़ां की क़ियादत क़ाबिल-ए-सताइश है। तलबा को चाहीए कि अपनी ज़हानत को इस्तेमाल करते हुए किसी किस्म की लापरवाही और सस्ती के बगै़र हुसूल के लिए कोशिश करें और अपना और क़ौम-ओ-मिल्लत का नाम रोशन करें। उन्होंने बताया कि आबिद अली ख़ां मरहूम ने जो पौदा लगाया था आज सियासत तरक़्क़ी करते करते एक तनावर दरख़्त बन चुका है। क़ौम-ओ-मिल्लत के लिए एडीटर सियासत ज़ाहिद अली ख़ान, ज़हीरुद्दीन अली ख़ान मैनेजिंग एडीटर, आमिर अली ख़ान न्यूज़ एडीटर की जाने वाली कोशिशें रायगां नहीं जाएंगी।

उन्होंने तालीमी तरक़्क़ी के लिए जो बेड़ा उठाया है इस का सवाब अल्लाह के पास ज़रूर महफ़ूज़ है। ख़ुरशीद ने कहा कि इस मसहबिकती दौर में इदारा सियासत की तरफ से मुफ़्त एस एससी कोस्चन बैंक को याद करते हुए आला नंबरात से कामयाब होजाएं। मुहम्मद काज़िम हुसैन सदर मुदर्रिस ने कहा कि सियासत की तरफ से शाय की गई एस एससी कोस्चन बैंक तलबा-ए-के लिए इंतेहाई मुफ़ीद है। उन्होंने मश्वरह दिया कि इस किताब के ज़रीये सद फ़ीसद सवालात हल किए जा सकते हैं। इदारा सियासत की सरगर्मीयों पर सैर हासिल रोशनी डालते हुए कहा कि इस एस एससी कोस्चन बैंक की मदद से तलबा के लिए एक नया इन्क़िलाब क़रार दिया जिस की सियासत के हक़ में जितनी भी तारीफ़ की जाये कम है। इदारा सियासत ने कई फ़लाही कामों को अंजाम दे कर क़ौम-ओ-मिल्लत-ए-इस्लामीया के दर्द को महसूस करते हुए उनके मसाइल हल किए हैं। इस मौके पर असातिज़ा मुहम्मद रफ़ी, मुहम्मद शफ़ी, मुहम्मद अनवर मियां, रोशन, अता उल्लाह, हशमत उल्लाह, अंजुम टीचर, हुमैरा बेगम, सादिका बेगम के अलावा दुसरे मौजूद थे। इस के अलावा भी दुसरे किताबें तक़सीम की गईं।