रफ़ाह पर इसराईल की वहशतनाक बमबारी मज़ीद 55 फ़लस्तीनी जांबाहक़

लापता इसराईली सिपाही की तलाश का इद्दिआ हमास का अग़वा से इज़हार ला ताल्लुक़ी तिल अबेब पर राकेट दागे़ गए ।

सीहोनी ममलकत इसराईल की जानिब से ग़ज़ा पर वहशियाना बमबारी का सिलसिला हुनूज़ जारी है और वो कल से मुसलसल 72 घंटों की जंग बंदी की ख़िलाफ़वरज़ी का सिलसिला जारी रखे हुए है। इसराईल की जानिब से किए गए वहशियाना हमलों मैनाज हफ़्ते को 55 फ़लस्तीनी बाशिंदे जांबाहक़ होगए हैं।

इसराईल का इद्दिआ है कि हमास की जानिब से भी इसराईल पर रॉकिट हमले किए गए हैं। इसराईल अपने लापता सिपाही की तलाश में भी मसरूफ़ है जबकि हमास का कहना है कि इसराईल महेज़ हमले जारी रखने इस अग़वा का हुआ खड़ा कर रहा है और होसकता है कि ये सिपाही पहले ही हलाक होचुका हो।

फ़लस्तीनी ओहदेदारों का कहना है कि इसराईल के वहशियाना हमलों में हफ़्ते के दिन 55 फ़लस्तीनी शहरी जांबाहक़ हुए हैं। ज़्यादा तर हलाकतें रफ़ाह में हुई हैं जहां इसराईल के बमूजब इस का सिपाही हडार गोल्ड-ए-लापता होगया था। कहा गया है कि हफ़्ते की सुबह इसराईल में कई रॉकिट हमले भी किए गए हैं जो हमास की जानिब से हुए हैं।

इसराईल ने बादअज़ां शुमाली ग़ज़ा के इलाक़े में फ़लस्तीनी बाशिंदों को पयाम दिया गया कि वो अपने घरों को वापिस होसकते हैं। इसराईली फ़ौज ने अपने ट्वीटर पर कहा है कि हम ने शहरियों से कहा है कि वो अपने घरों को वापिस होसकते हैं ताहम उन्हें मश्वरा दिया गया है कि वो इलाक़ा में हमास की जानिब से बिछाए गए धमाको मादों से दूर रहें।

अब तक इसराईल की वहशतनाक बमबारी में जांबाहक़ होने वाले फ़लस्तीनियों की तादाद 1,655 तक पहूंच गई है जबकि तक़रीबा 8,900 फ़लस्तीनी ज़ख़मी हुए हैं। इसराईल के 65 शहरी जिन में दो फ़ौजी शामिल हैं हलाक होचुके हैं। कहा गया है कि थाईलैंड का एक वर्कर भी इसराईल में हलाक होगया है।ग़ज़ा की विज़ारत-ए-सेहत ने ये बात बताई।

जुमा को फ़रीक़ैन में 72 घंटों की जंग बंदी से इत्तेफ़ाक़ किया गया था ताहम इबतिदाई चंद घंटों के अंदर ही इसराईल की जानिब से जंग बंदी की ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए वहशियाना हमलों का आग़ाज़ करदिया गया और इस के लिए एक सिपाही के लापता होजाने का दावे किया जा रहा है।

हमास ने इसराईल पर जंग बंदी की ख़िलाफ़वरज़ी करने का इल्ज़ाम आइद किया है ताहम इसराईली फ़ौज ने दावा किया है कि इस ने रॉकिट हमलों के जवाब में ये कार्रवाई की है। हफ़्ते को मिस्र के सदर अबदालफ़तह अलसेसी ने कहा कि मिस्र ने जंग बंदी का जो मंसूबा पेश किया था अगर फ़रीक़ैन उसे क़बूल करलें तो ख़ूनख़राबे को रोकने का मौक़ा मिल सकता है।

फ़लस्तीनी ओहदेदारों ने बताया कि कल निस्फ़ शब के बाद से ही रफ़ाह के अतराफ़ इसराईल के वहशतनाक फ़िज़ाई हमलों का सिलसिला शुरू होगया था और इन हमलों में रफ़ाह में 35 अफ़राद जांबाहक़ होगए हैं। ओहदेदारों के बमूजब ग़ज़ा में कल रात देर गए के बाद से 40 मकानात तीन मसाजिद और एक इस्लामी मुदर्रसा को निशाना बनाया गया है।

इसराईली क़ाबिज़ फ़ौज का इद्दिआ है कि इस्लामी यूनीवर्सिटी में हथियारों की तयारी का मर्कज़ था और पाँच मसाजिद हमास की कमान में थीं और वहां ट्रेनिंग की सहूलयात थीं इसी लिए उन्हें निशाना बनाया गया है। इसराईली ज़राए इबलाग़ का कहना है कि कल रात इसराईल में क़दरे सुकून था ताहम आज सुबह से रॉकिट हमलों का आग़ाज़ होगया था जिन में तिल अबेब को भी नुक़्सान पहुँचाया गया है।

हमास के मुसल्लह विंग अलक़सम ब्रिगेड ने कहा है कि इस ने तिल अबेब को निशाना बनाते हुए तीन रॉकिट दागे़ हैं। दो रॉकेटों से असरेइल के मीज़ाईल डीफ़ैंस सिस्टम को तबाह किया गया है। इस दौरान मिस्र के ख़बररसां इदारे मीना ने बताया कि ग़ज़ा से मिलने वाली रफ़ाह सरहद को इंसानी हमदर्दी की बुनियादों पर खोल दिया गया है।

मिस्र के सदर अलसेसी ने कहा कि मिस्र ने जो तजावीज़ पेश की हैं वो ग़ज़ा में बोहरान ख़त्म करने और ख़ूनख़राबे को रोकने में मुआविन साबित होसकते हैं। अलक़सम ब्रिगेड ने ताहम कहा है कि उसे इसराईल के लापता सिपाही का इलम नहीं है और होसकता है कि ये सिपाही पहले ही हलाक होचुका हो।