लावारिस मुस्लिम लाशों की तदफ़ीन

जनाब आमिर अली ख़ान न्यूज़ एडीटर सियासत को पुलिस स्टेशन सरूनगर से मुरासला वसूल हुआ जिस में दो मुस्लिम ख़वातीन की लाशों की तदफ़ीन की दरख़ास्त की गई इसी तरह पुलिस आबडस रोड की दरख़ास्त पर भी मुस्लिम ख़ातून की लाश की तदफ़ीन की दरख़ास्त की गई।

इस के अलावा पुलिस हबीबनगर 1 , पुलिस बहादुरपूरा 1 , पुलिस अफ़ज़ल गंज 1 ,पुलिस शमसआबाद एर पोर्ट 1 ,पुलिस बहादुरपूरा एक ,पुलिस सैफआबाद 1 ,चारमीनार 2 ,पुलिस गोपालपुरम 1 ,पुलिस महा निकाली रेलवे पुलिस हैदराबाद 1 ,नामपली पी एस 1 इस तरह 14 मुस्लिम लाशों को दवाख़ाना उस्मानिया और गांधी हस्पताल से हासिल किया गया और क़ब्रिस्तान कुकट पली में तदफ़ीन अमल में लाई गई ।

मौलाना मुहम्मद ज़ुबैर मुदर्रिसा सिराज बेरा बंडा ने क़ब्रिस्तान ही में पढ़ाई । मुहम्मद अबदुलअज़ीज़ जो उमरा के लिए गए हुए हैं अपने भाई अबदुलजलील की हिदायत पर इन मरहूम के लिए दौरान तवाफ़ दुआ की ।

इस काम से मुतास्सिर होकर मुहम्मद अबदुलमनान ने मिल्लत फ़नडमीं एक हज़ार रुपये जमा किराए। कार-ए-ख़ैर में हिस्सा लेने पर एडिटर सियासत जनाब ज़ाहिद अली ख़ान ने सदर क़ब्रिस्तान शेख़ अबदुलअज़ीज़ और उनके रफ़क़ा की कार-ए-ख़ैर में हिस्सा लेने पर सताइश की।