लेक्चररस की तालीमी ख़िदमात की सताइश

गर्वनमेंट जूनियर कॉलेज शादनगर के लेक्चररस सय्यद इसरार उल-हक़ को जामिआ उस्मानिया से बच्चों के अदब के मौज़ू पर पी एचडी अता किए जाने और नसीम फ़ातिमा-ओ-अतीया प्रवीण ने बिलतर्तीब तारीख़ और मआशियात के निसाबी कुतुब बराए
इंटरमीडीएट साल अव्वल में बहैसीयत मुतर्जिम शिरकत करने के ज़िमन में गर्वनमेंट जूनियर कॉलेज शादनगर में मज़कूरा तीनों लेक्चररस की तहनीती तक़रीब से प्रिंसिपल माधव रेड्डी ने ख़िताब करते हुए लेक्चररस की तालीमी शोबा में नुमायां ख़िदमात पर बेहतर का इज़हार करते हुए उनके ख़िदमात को मिसाली क़रार दिया।

सय्यद इसरार उल-हक़,नसीम फ़ातिमा,अतीया प्रवीण को मुबारकबाद पेश की। इंग्लिश लेक्चरर विद्या सागर और लाइब्रेरियन शेवा कुमार ने तीनों लेक्चररस को मुबारकबाद पेश की और दैरे हाज़िर में बच्चों के अदब और उस की एहमीयत-ओ-इफ़ादीयत पर तफ़सीली रोशनी डाली।

उर्दू में बच्चों के अदब की सूरत-ए-हाल को बेहतर-ओ-इतमीनान बख़श क़रार दिया। तहनीती तक़रीब का आग़ाज़ हाफ़िज़ मुहम्मद अफ़ज़लुद्दीन की क़िराते कलामे पाक से हुआ।

इस मौके पर समरीन बेगम ,मेराज बेगम ने हदया नाअत पेश की। हुमैरा बेगम ने तहनीती तक़रीब की कार्रवाई चलाई। इस मौके पर कॉलेज असातिज़ा और तलबा-ए-मौजूद थे।