लोक पाल बल पर आज काबीना का ग़ौर हुकूमत की संजीदगी ग़ैर मशकूक

वज़ीर-ए-आज़म के ख़ुसूसी तैयारे से १८ दिसम्बर: (आमिर अली ख़ान) वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह ने अपना दो रोज़ा दौरा रूस मुकम्मल करके वतन वापिस होते हुए कई अहम क़ौमी मसाइल पर इज़हार-ए-ख़्याल किया ।

वतन वापसी के दौरान उन के साथ सफ़र कर रहे सहाफ़ीयों से तय्यारा में बातचीत करते हुए डाक्टर सिंह ने ये वादा किया कि लोक पाल बल को पार्लीमैंट के जारीया इजलास में ही मंज़ूरी दिलाने की हर मुम्किना कोशिशें की जाएंगी और उन्हों ने इस यक़ीन का भी इज़हार किया कि कल होने वाले काबीना के इजलास में इस मसला पर ग़ौर होगा । उन्हों ने सहाफ़ीयों से कहा कि हुकूमत रात दिन कोशिश कर रही है कि लोक पाल बल को हतमी शक्ल दी जा सके ।

लोक पाल मसला पर अन्ना हज़ारे की जानिब से दबाव् में इज़ाफ़ा के तनाज़ुर में उन्हों ने कहा कि हुकूमत की जानिब से इस बात की हर मुम्किन कोशिश की जाएगी कि पार्लीमैंट के जारीया सेशन ही में इस बल को मंज़ूरी दी जा सके और इस ताल्लुक़ से हुकूमत की संजीदगी पर कोई शक नहीं होना चाहीए । वज़ीर-ए-आज़म ने साथ ही ये भी वाज़िह किया कि किसी को भी ये क़ियास नहीं करना चाहीए कि जैसे ही ये बिल पार्लीमेंट में पेश कर दिया जाएगा इस के बाद क्या होगा ।

उन्हों ने कहा कि हम इस बात की कोशिश करेंगे कि बिल जारीया सेशन ही में मंज़ूर हो जाए । हम इस बल को हतमी शक्ल देने रात दिन जद्द-ओ-जहद करेंगे और उन्हें उम्मीद है कि कल काबीना के इजलास में इस बल के ताल्लुक़ से तबादला-ए-ख़्याल किया जाएगा। डाक्टर सिंह से सवाल किया गया था कि आया हुकूमत पार्लीमेंट के सरमाई इजलास में इस बल को मंज़ूरी दिलाने में कामयाब होगी जो 22 दिसम्बर को ख़तम् होने वाला है ।

उन्हों ने कहा कि काबीना के फ़ैसले के बाद हुकूमत ये बिल पार्लीमेंट में पेश करने तैयार होगी । ताहम जैसे ही ये बिल पार्लीमेंट में पेश कर दिया जाएगा ये पार्लीमेंट के हाथ में होगा । हम नहीं जानते कि वहां क्या होगा ।लेकिन इस बल को जारीया सेशन में मंज़ूरी दिलाने हमारी ( हुकूमत की ) संजीदगी पर कोई शक नहीं होना चाहीए । अन्ना हज़ारे ने इंतिबाह दिया है कि अगर पार्लीमैंट के सरमाई इजलास में इस बल को मंज़ूरी नहीं दिलाई गई तो वो 27 दिसम्बर से भूक हड़ताल का आग़ाज़ करेंगे ।

उन्हों ने अफ़्ग़ानिस्तान के ताल्लुक़ से कहा कि हिंदूस्तान और रूस का इस बात पर इत्तिफ़ाक़ राय है कि अफ़्ग़ानिस्तान मसला एक संगीन मसला है और वहां जो कुछ भी होता है इस मुल्क के तमाम पड़ोसी ममालिक के मुफ़ादात इस से वाबस्ता होते हैं। उन्हों ने इस ख़्याल का इज़हार किया कि दोनों ममालिक को चाहीए कि वो असम शकल मसला से निमटने का तआवुन पर मबनी कोई हल दरयाफ़त करें।

उन्हों ने कहा कि जहां तक हिंदूस्तान और रूस का सवाल है अफ़्ग़ानिस्तान से अमरीका और दीगर बैन-उल-अक़वामी अफ़्वाज की वहां से दसतबरदारी के बाद भी रूस और अफ़्ग़ानिस्तान ये तस्लीम करते हैं कि अफ़्ग़ानिस्तान इस ख़ित्ता में है जहां हम सब रहते हैं।

अफ़्ग़ानिस्तान में जो कुछ होता है है वो रूस के मुफ़ादात से वाबस्ता होता है और हिंदूस्तान के मुफ़ादात से वाबस्ता होता है । वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने कहा कि हिंदूस्तानी मईशत को दरपेश मसाइल आरिज़ी नौईयत के हैं। रुपय की गिरती क़दर और आर बी आई के हालिया मालीयाती इक़दामात पर उन्हों ने कहा कि हिंदूस्तानी मईशत को बेहतर बनाने इक़दामात किए जा रहे हैं, ये धक्का आरिज़ी है। सनअती पैदावार में कमी पर भी जल्द क़ाबू पाया जायेगा।

उन्हों ने तमिलनाडू के कोड़नकलम न्यूक्लियर पावर प्लांट के ताल्लुक़ से कहा कि इस प्लांट को अवामी एहतिजाज के बाइस मफ़लूज करने की इजाज़त नहीं दी जा सकती। 14 हज़ार करोड़ के इस प्रोजेक्ट पर अवाम की उम्मीदें वाबस्ता हैं। उन्हों ने कहा कि मुक़ामी अवाम में ये अंदेशा पैदा हो रहा है कि न्यूक्लियर पावर प्लांट की सलामती को ख़तरा है। अवाम के एहतिजाज के बाइस रूसी इमदाद वाले प्रोजेक्ट को रोक दिया जाएगा।

मनमोहन सिंह ने कल कहा था कि कोड़नकलम न्यूक्लियर पावर प्रोजेक्ट का पहला यूनिट दो हफ़्तों में शुरू हो जाएगा। उन्हों ने कहा कि हरीथ पुर और जैतपुर में न्यूक्लियर प्रोजेक्ट शुरू करने अभी अराज़ी का तनाज़ा हाइल हो रहा है ताहम तमिलनाडू के पहले यूनिट को चंद हफ़्तों में शुरू किया जाएगा ।डाक्टर सिंह ने वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम पर अपोज़ीशन की तन्क़ीदों को मुस्तर्द करदिया । उन्हों ने कहा कि जब वो मास्को रवाना हो रहे थे ये मसला उन के इल्म में आया था ।

उन्हों ने अख़बारात देखे हैं और ख़ुद वज़ीर-ए-दाख़िला का ब्यान भी देखा है ताहम उन्हें मिस्टर चिदम़्बरम से बात करने का मौक़ा नहीं मिला है । वज़ीर-ए-दाख़िला का ब्यान है कि उन पर आइद इल्ज़ाम दरुस्त नहीं है । उन्हों ने कहा कि रूस हिंदूस्तान को 42 मज़ीद सुखोई जंगी जहाज़ देगा जिस के बाद मुल्क में इन तैयारों की तादाद बढ़ कर 272 हो जाएगी।