लोक पाल बिल् की आज पार्लीमैंट में पेशकशी, सरमाई सैशन में तौसीअ

नई दिल्ली, २२ दिसम्बर: (पी टी आई) लोक पाल बिल् पर यू पी ए हुकूमत और अन्ना हज़ारे के माबैन फिर एक मर्तबा महाज़ आराई के अंदेशे पैदा हो गए हैं। नया लोक पाल बिल लोक सभा में कल पेश किया जा रहा है, जिन पर 27 दिसम्बर तक तो सेवी सैशन में मुबाहिस होंगी।

वज़ीर-ए-पार्लीमानी उमूर पवन कुमार बंसल ने आज कहा कि फ़ी ऐवान मुबाहिस के लिए 8 घंटे मुख़तस किए गए हैं। कल इस बिल को लोक सभा में पेश करने से क़बल अरकान में गशत करवाया जाएगा। हुकूमत ने पार्लीमेंट के सरमाई सैशन में तीन दिन यानी 27 से 29 दिसम्बर तौसीअ की है ताकि लोक पाल बिल की मंज़ूरी की राह हमवार हो सके।

क्रिसमस के सिलसिला में 4 दिन तातील के बाद पार्लीमैंट का सरमाई सैशन दुबारा शुरू हो जाएगा। लोक सभा में 27 दिसम्बर को मुतवक़्क़े मंज़ूरी के बाद ये बिल दूसरे दिन राज्य सभा में पेश किया जाएगा। तो सेवी सैशन के दौरान पार्लीमैंट में बदउनवानीयों को बेनकाब करने वालों को तहफ़्फ़ुज़ के सिलसिला में बिल और अदलिया को जवाबदेह बनाने वाले बल पर मुबाहिस भी होंगी।

बी जे पी ने भी इस तजवीज़ को अपनी मंज़ूरी दी है। वज़ीर फ़ीनानस परनब मुकर्जी ने लोक सभा में अप्पोज़ीशन लीडर सुषमा स्वराज और राज्य सभा में अपोज़ीशन लीडर अरूण जेटली के इलावा बी जे पी क़ाइद एल के अडवानी से मुलाक़ात की और इस मसला पर बातचीत की।

परनब मुकर्जी ने बी जे पी को वाक़िफ़ किराया कि कल रात काबीना की जानिब से मनज़ोरा लोक पाल बल को आज अरकान-ए-पार्लीमैंट में गशत करवाया जा सकता है। ज़राए के मुताबिक़ उन्हों ने ये भी कहा कि पार्लीमैंट के मानसून सैशन में मुतआरिफ़ करदा मौजूदा लोक पाल बल को कल लोक सभा में वापिस लिया जाएगा और इस की जगह नया बिल पेश किया जाएगा।

इस तनाज़ुर में एक छोटा इख़तियार ये है कि लोक सभा के सरमाई सैशन को तीन दिन की तौसीअ दी गई है, जिस में 27 से 29 दिसम्बर लोक पाल बिल् पर मुबाहिस होंगी। बी जे पी ने इबतदा-ए-में एतराज़ के बाद इस तजवीज़ को मंज़ूरी दी। यू पी ए की हलीफ़ पार्टी अरकान के बिशमोल कई अरकान-ए-पार्लीमैंट ने सैशन की तीन रोज़ा तौसीअ की मुख़ालिफ़त की है।

पारलीमानी उमूर के वज़ीर पवन कुमार बंसल ने कहा कि सरमाई सैशन में तौसीअ करने का मक़सद लोक पाल बिल् की मंज़ूरी की राह हमवार करना है। बिज़नस एडवाइज़री कमेटी की ये 33 वीं रिपोर्ट पेश की जाएगी। इस दौरान दीगर बिलों पर भी मुबाहिस मुतवक़्क़े हैं।

अपोज़ीशन पार्टीयों ने तीन अहम क़वानीन पर मुबाहिस की ख़ाहिश की है जो रिश्वत सतानी के ख़ातमा के लिए हुकूमत की हिक्मत-ए-अमली का हिस्सा है। अन्ना हज़ारे ने हुकूमत के लोक पाल बल को मुस्तर्द करते हुए 27 डसमबर से भूक हड़ताल करने का ऐलान किया है।

लोक सभा की बिज़नस एडवाइज़री कमेटी ने जारी सैशन को 3 दिन तौसीअ देने से कल इत्तिफ़ाक़ करलिया था। असल अपोज़ीशन बी जे पी की जानिब से तौसीअ का मुतालिबा मंज़ूर करने पर आज मुनाक़िद शुदणी बिज़नस एडवाइज़री कमेटी का इजलास मंसूख़ कर दिया गया। मुख़्तलिफ़ सयासी जमातों ने ये वाज़िह इशारा दिया है कि लोक पाल बिल् की पार्लीमैंट में मंज़ूरी आसान नहीं होगी।

समाजवादी पार्टी, आर जे डी और शिवसेना ने मौजूदा बिल् की शदीद मुख़ालिफ़त करते हुए कहा कि तमाम इख़्तयारात पुलिस को दिए जा रहे हैं, जिस के नतीजा में एक नए क़ज़ाफ़ी का जन्म होगा। समाजवादी पार्टी लीडर मुलायम सिंह यादव और आर जे डी लीडर लालू प्रसाद यादव ने वाज़िह कर दिया है कि वो इस बिल् की मुख़ालिफ़त करेंगे।

मुलायम सिंह यादव ने कहा कि ऐसे अहम फ़ैसला के मुआमला में इत्तिफ़ाक़ राय होना चाहीए और इस बात को यक़ीनी बनाना चाहीए कि मलिक के मुफ़ादात को नुक़्सान ना पहुंचे। शिवसेना जनरल सैक्रेटरी संजय रावत ने अंदेशा ज़ाहिर किया कि इस बल के नतीजा में कंट्रोल दूसरों के हाथ चला जाएगा। उन्हों ने तमाम सयासी जमातों से नए क़ज़ाफ़ी को जन्म देने से रोकने की अपील की।

उन्हों ने कहा कि लोक पाल किसी और के नहीं बल्कि सिर्फ़ पुलिस के हाथ में होगा और पुलिस को रोकने वाला कोई नहीं रहेगा। उन्हों ने अन्नाहज़ारे के सख़्त मौक़िफ़ का हवाला देते हुए ये जानना चाहा कि क्या किसी एक शख़्स के दबाव में आकर ये बिल तैय्यार किया जा रहा है। मुलायम सिंह यादव ने कहा कि इस बिल के तहत तमाम इख़्तयारात पुलिस को हासिल होंगे और वो हमारी (अरकान पार्लीमान) इज़्ज़त नहीं करेंगी। सुप्रीटेंडेंट् पुलिस और मजिस्ट्रेट हमें जेल भेज देंगी।

उन्हों ने हुकूमत से ख़ाहिश की कि वो इस बात पर संजीदगी से ग़ौर करे कि लोक पाल बल के ज़रीया इख़्तयारात किसे तफ़वीज़ किए जा रहे हैं। लालू प्रसाद यादव ने भी मुलायम सिंह यादव के मौक़िफ़ की ताईद की और कहा कि उन्हों ने कोई गेरा हम मसला नहीं उठाया, लेकिन हुकूमत ने तवज्जा नहीं दी और ऐसा महसूस हो रहा है कि उसे कोई परवाह नहीं।

उन्हों ने जानना चाहा कि कल जमाती इजलास में जो तजावीज़ पेश की गई थी आख़िर इन का क्या हुआ ? लालू प्रसाद ने कहा कि एक के बाद दीगरे बिल तैयार किए जा रहे हैं और उन्हें बतदरीज मंज़ूर कराते हुए मलिक के मुस्तक़बिल और जमहूरीयत को मजरूह किया जा रहा है।