लोक पाल बिल की पार्लीमेंट में पेशकशी का इमकान मुसव्वदा को क़तईयत

नई दिल्ली २० दिसम्बर्: ( पी टी आई ) हुकूमत आइन्दा एक या दो दिन में लोक पाल बिल को पार्लीमैंट में पेश कर सकती है और इमकान है कि इस बिल में वज़ीर-ए-आज़म को भी कुछ हिफ़ाज़ती इक़दामात के साथ लोक पाल के दायरा में लाने और सी बी आई डायरेक्टर के तक़र्रुर के तरीका-ए-कार को तबदील करने की तजावीज़ को भी शामिल कर सकती है ।

कहा गया है कि हुकूमत इस बिल में तबदीलीयों को क़तईयत दे रही है जिस में जुमला 60 तरामीम की गई हैं। इमकान है कि मर्कज़ी काबीना आज मंगल को इस बल पर ग़ौर करेगी और हो सकता है कि चहारशंबा के दिन उसे पार्लीमैंट में पेश किया जाये ।

इस के इलावा हुकूमत की जानिब से पार्लीमेंट के सरमाई इजलास में 27 से 29 दिसम्बर तीन दिन की तौसीअ के इमकान पर भी ग़ौर किया जा रहा है । पार्लीमेंट का इजलास 22 दिसम्बर को ख़तम् होने वाला है । हुकूमत क्रिसमस की पाँच दिन की तातीलात के बाद 27 से 29 दिसम्बर इजलास में तौसीअ का मंसूबा रखती है ।

सरकारी ज़राए ने बताया कि मर्कज़ी काबीना का इजलास आज शाम होने वाला था ताहम चूँकि इस बल का मुसव्वदा तैयार नहीं हो सका है इस लिए काबीना के इजलास को कम अज़ कम कल तक के लिये मुलतवी करदिया गया है । एक सीनीयर वज़ीर ने कहा कि तमाम मसाइल पर फ़ैसले कर लिए गए हैं और कुछ ग़लतीयों को सुधारने का काम जारी है ।

ज़राए का कहना है कि हुकूमत की जानिब से अन्ना हज़ारे के इस मुतालिबा को तस्लीम किए जाने का कोई इमकान नहीं है कि सी बी आई को भी लोक पाल के दायरा में लाया जाये । ताहम हुकूमत सी बी आई में से ही एक अलैहदा आज़ादाना इस्तिग़ासा विंग को तैयार करने राज़ी है ।

ज़राए ने कहा कि हुकूमत की तजवीज़ ये भी कि सी बी आई डायरैक्टर के तक़र्रुर के मौजूदा तरीका-ए-कार को तबदील कर दिया जाये और नए तरीका-ए-कार के मुताबिक़ स्लेक्शन कमेटी में लोक सभा और राज्य सभा में क़ाइद अपोज़ीशन को शामिल किया जाये ।

हुकूमत के एक सीनीयर वज़ीर ने कहा कि हुकूमत का ये एहसास है कि एक अलैहदा इदारा क़ायम करने केलिए पहले से मौजूद इदारा को ख़तम नहीं किया जा सकता। उन्हों ने बताया कि सीनीयर वुज़रा के एक ग्रुप ने इस बल के मुसव्वदा को ग़लतीयों से पाक करने का अमल मुकम्मल कर लिया है जबकि अन्ना हज़ारे की जानिब से हुकूमत पर दबाव् में इज़ाफ़ा हो गया है । अन्ना ने धमकी दी है कि अगर 27 दिसम्बर तक लोक पाल बल को मंज़ूर नहीं करवाया गया तो वो उस दिन से भूक हड़ताल शुरू करेंगे।

ज़राए ने कहा कि चूँकि पहले पेश करदा बिल में सरकारी सतह पर जुमला 60 तरामीम पेश की गई हैं इस लिए साबिक़ा बल से दसतबरदारी इख़तियार करते हुए ताज़ा बिल पेश करने की तजवीज़ पर भी ग़ौर किया जा रहा है । हुकूमत ताज़ा बिल चहारशंबा या जुमेरात को पार्लीमैंट में पेश कर सकती है ।

वज़ीर-ए-दाख़िला मिस्टर पी चिदम़्बरम वुज़रा की इस टीम की क़ियादत कर रहे हैं जो बल को क़तई शक्ल दे रही है । इस बिल में खासतौर पर सी बी आई पर लोक पाल के इख़तियार का ख़्याल रखा जा रहा है । ज़राए ने कहा कि इस बल की मुनासिब ज़बान का भी ख़्याल रखा जा रहा है खासतौर पर सी बी आई के मुआमला में एहतियात बरती जा रही है और मिस्टर चिदम़्बरम सारी तवज्जा इस पर मर्कूज़ किए हुए हैं क्योंकि वो साबिक़ में काबीना में ग़ौर के लिए तैयार किए गए मुसव्वदा से ख़ुश नहीं थे । वज़ीर-ए-क़ानून मिस्टर सलमान ख़ुरशीद ने कहा कि ओहदेदारों ने इस मुसव्वदा पर काम किया है ।

उन्हें उम्मीद है कि इस बल पर काम आज रात ही मुकम्मल हो जाएगा। मिस्टर ख़ुरशीद भी इस बल की तैयारी के अमल का हिस्सा हैं और वज़ीर पर्सोनल मिस्टर वी नारायण स्वामी भी इसमें शामिल हैं। मिस्टर ख़ुरशीद का कहना है कि इस बल की ग़लतीयों का अज़ाला हो चुका है ।

हम ने इन को दूर करते हुए मुसव्वदा तैयार करने की हिदायत दी है । उन्हों ने कहा कि इस बल को ग़लतीयों से पाक करने के बाद मंज़ूरी केलिए काबीना में पेश किया जाएगा । काबीना में पेश किए जाने से क़बल इस का वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह और वज़ीर फ़ीनानस मिस्टर परनब मुकर्जी जायज़ा लेंगे । वज़ीर-ए-आज़म की मंज़ूरी मिलने के बाद उसे काबीना से रुजू किया जाएगा ।

काबीना में मंज़ूरी हासिल होने पर उसे ग़ौर-ओ-मंज़ूरी के लिए पार्लीमैंट को रवाना करदिया जाएगा। वज़ीर-ए-क़ानून ने कहा कि हुकूमत लोक पाल बल को पार्लीमैंट के जारीया इजलास ही में पेश करेगी और शायद इस में तौसीअ की ज़रूरत ना पड़े ताहम वज़ीर-ए-पार्लीमानी उमूर मिस्टर पी के बंसल ने कहा कि ज़रूरत पड़ने पर सुशन में तीन दिन की तौसीअ की जा सकती है ।

बल की तैयारी में मिस्टर चिदम़्बरम और मिस्टर ख़ुरशीद के इलावा वज़ीर टेलीकॉम मिस्टर कपिल सिब्बल और मिनिस्टर आफ़ स्टेट पर्सोनल वी नारायण स्वामी भी हिस्सा ले रहे हैं। मिस्टर पी के बंसल का कहना है कि लोक पाल बिल हो सकता है कि तमाम गोशों के लिए पूरी तरह काबिल-ए-क़बूल ना हो ताहम ये ऐवान में सभी गोशों केलिए काबिल-ए-क़बूल होगा ।

मिस्टर बंसल ने कहा कि कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट के नाम एक तीन सतरी विहिप जारी किया गया है और उन्हें हिदायत दी गई है कि वो कल से जुमेरात तक बिलानागा ऐवान में हाज़िर रहें और हुकूमत के अहम बलज़ की ताईद में वोट दें। उन्हों ने कहा कि यू पी ए की हलीफ़ जमातों की जानिब से भी इसी तरह के वहपस की इजराई का इमकान है । उन्हों ने वाज़िह किया कि अदालती एहतिसाब बल को जारीया इजलास में पेश किए जाने का इमकान नहीं है ।