लोक पाल बिल पर राय दही से गुरेज़ जमहूरीयत का दोहरा क़त्ल

नई दिल्ली, ३१ दिसम्बर: (पी टी आई) हुकूमत और अपोज़ीशन के दरमयान आज राज्य सभा में लोक पाल बिल मंज़ूर करवाने में कल हुकूमत की नाकामी के बाद ज़बानी जंग का आग़ाज़ हो गया। दोनों फ़रीक़ैन ने एक दूसरे पर इल्ज़ाम आइद किया कि बल को मंज़ूरी से रोकने केलिए अच्छी साज़िश की गई थी।

राय दही से फ़रार हासिल करने के क्योंकि इस को ऐवान में अक्सरीयत हासिल नहीं थी। इल्ज़ाम पर रद्द-ए-अमल के तौर पर हुकूमत ने बी जे पी को तन्क़ीद का निशाना बनाया और उसे राज्य सभा में विलेन का किरदार अदा करने का ज़िम्मेदार क़रार दिया। हुकूमत ने कहा कि बिल बरक़रार है और बजट इजलास में उसे पेश करके सयासी पार्टीयों के साथ तबादला-ए-ख़्याल के ज़रीया मंज़ूर करवाया जाएगा।

एक दूसरे पर इल्ज़ाम तराशी के दौरान हुकूमत ने अपनी हरीफ़ तृणमूल कांग्रेस को ब्रहम करने की कोशिश नहीं की, जिस ने अपोज़ीशन के साथ साज़बाज़ करते हुए ऐलान किया था कि वो लोक आयवकत से मुताल्लिक़ लोक पाल बिल की दफ़आत के ख़िलाफ़ वोट देगी। बी जे पी और बाएं बाज़ू की पार्टीयों ने हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो बल का अपनी हलीफ़ पार्टीयों और दोस्त पार्टीयों खासतौर पर आर जे डी की मदद से सुबू ताज कर रही है।

वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह और मर्कज़ी वज़ीर फ़ीनानस परनब मुकर्जी पर बी जे पी की सुषमा स्वराज और अरूण जेटली ने इल्ज़ाम आइद किया कि ये दोनों बिल के ख़िलाफ़ साज़िश के मंसूबा साज़ हैं, जो चाहते थे कि बिल मंज़ूर ना हो सके। दोनों बी जे पी क़ाइदीन ने ताज़ा इंतिख़ाबात का मुतालिबा किया क्योंकि हुकूमत बिल मंज़ूर करवाने में नाकाम रही है और कहा कि राज्य सभा के वाक़ियात के मनमोहन सिंह और परनब मुकर्जी ज़िम्मेदार हैं।

दरीं असना कांग्रेस ने जमहूरीयत का क़त्ल जैसे बी जे पी के तबसरा पर ब्रहम रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए कहा कि क़ातिल भी मक़्तूल पर क़तल का इल्ज़ाम आइद कर रहा है। कांग्रेस के तर्जुमान अभिषेक सिंघवी ने कहा कि दरहक़ीक़त बी जे पी ही जमहूरीयत की हक़ीक़ी क़ातिल हैं।

टीम अन्ना ने लोक पाल बिल के राज्य सभा में हश्र पर तबसरा करते हुए सदर नशीन राज्य सभा हामिद अंसारी पर इल्ज़ाम आइद किया कि उन्हों ने लोक पाल बिल पर राय दही के बगै़र राज्य सभा का इजलास ग़ैर मुअय्यना मुद्दत के लिए मुल्तवी कर दिया, वही लोक पाल बिल की अदम मंज़ूरी के ज़िम्मेदार हैं।