लोक सभा में बेहस के बगै़र फ़ीनानस बिल, मुतालिबात ज़र मंज़ूर

नई दिल्ल, 01 मैई: हुकूमत ने ज़रई आराज़ीयात पर दौलत टेक्स लगाने के इमकान को मुस्तर्द कर दिया। लोक सभा ने बरख़िलाफ़ मामूल किसी बेहस के बगै़र बजट का अमल मुकम्मल कर लिया। मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात के मुतालिबात ज़र और फ़ैनांस बिल को मंज़ूर कर लिया गया जबकि अपोज़ीशन ने बेहस का बाईकॉट करते हुए एवान से वाक आउट कर दिया था। वज़ीर फ़ैनांस पी चिदम़्बरम ने एक‌ जुलाई 2012‍ ता एक‌ अक्तूबर 2012‍ तक रेलवेज़ को सरविस टैक्स की अदायगी से इस्तिस्ना दिया था कि सरकारी मिल्कियत के एक ट्रांसपोर्ट इदारे को ज़्यादा बोझ से बचाया जा सके।

चिदम़्बरम ने फ़ैनांस बिल को राय दही के लिए पेश करते हुए मुख़्तसर बयान दिया। ज़रई आराज़ीयात पर दौलत टैक्स लगाए जाने से मुताल्लिक़ अंदेशों या ग़लत फ़हमियों को दूर करने के लिए उन्होंने एक तरमीम भी पेश की। उन्होंने कहा कि ये अंदेशे पाए जाते हैं कि ज़रई आराज़ियात पर दौलत टैक्स लगाया जा सकता है। चुनांचे मुझे वाज़िह करने दीजिए कि यू पी ए हुकूमत की ये पालिसी है कि ज़रई आराज़ियात पर दौलत टैक्स लगाया ना जाये।

चिदम़्बरम ने कहा कि पंजाब-ओ-हरियाणा हाइकोर्ट की रोलिंग्स से ये अंदेशे पैदा हुए थे। उन्होंने कहा कि तरमीमात तैयार करने के लिए उन्होंने गुज़िश्ता रोज़ काम किया था और सदर जमहूरिया से मंज़ूरी ली गई और अब ये मसला ख़त्म हो चुका है। दस्तूरी तक़ाज़ों को पूरा करने के लिए आम और रेलवे बजट एवान में मंज़ूर किए गए। बी जे पी ने कोयला घोटाले पर वाक आउट किया था।

लेफ़्ट पार्टी की जमातों और अना डी एम के ने बेहस के बगै़र अहम बिलों की मंज़ूरी पर एहतिजाज करते हुए एवान से वाक आउट कर दिया। डी एम के ने मुशतर्का पारलिमानी कमेटी (जे पी सी) के सरबराह पी सी चाकू की बरतरफ़ी करते हुए एवान से वाक आउट किया। इन जमातों के वाक आउट के बाद स्पीकर मीरा कुमार ने कहा कि बेहस के बगै़र अहम बिलों की मंज़ूरी इंतिहाई दुशवार कुन हालात में की गई। ये अमल इंतिहाई तकलीफ़ देह और अफ़सोसनाक है। फ़ैनांस बिल में दीगर तबदीलियों के बारे में चिदम़्बरम ने कहा कि क़ौमी सनअत के तहफ़्फ़ुज़ के लिए हुकूमत काजू की दरआमद पर 70 फ़ीसद कस़्टम़्स डयूटी इज़ाफ़े का इख़तियार तलब कर रही है।