लड़ाई जारी रखने फिलिपीन मुस्लिम इंतहापसंदों का ऐलान

मनीला ०१ नवम्बर ( ए एफ़ पी/ ऑनलाइन ) फिलिपीन में मुस्लिम बाग़ीयों ने मफ़रो इंतहापसंदों को पनाह देने पर कार्रवाई के लिए हुकूमत के इंतिबाह के बाद कहा है कि वो दुबारा लड़ाई केलिए तैय्यार हैं।

0तर्जुमान वान उल-हक़ ने कहा है कि मोरो इस्लामिक लिबरेशन फ्रंट (ऐम आई ईल एफ़)के जंगजू मुम्किना हमले केलिए तैय्यार हैं, ताहम तर्जुमान ने कहा कि ग्रुप हुकूमत के साथ अमन मुज़ाकरात के लिए पुराज़म है।

तर्जुमान ने सहाफ़ीयों को बताया कि हम पहले ही अपने लोगों को दिफ़ाई पोजिसने में रहने कॊ कह चुके हैं लेकिन हमें ख़दशा है कि कोई हमला हो सकता है।

उन्होंने कहा कि ये वाज़िह है कि अगर हमें दीवार से लगाने की कोशिश की गई तो हम दुबारा हथियार उठा लेंगी। तर्जुमान का ये इंतिबाह फ़ौज के इस ऐलान के बाद सामने आया है कि अगर फ्रंट ने मफ़रूर अनासिर को पनाह देने का सिलसिला जारी रखा तो जंग बंदी मुआहिदे के बावजूद उसको हदफ़ बनाया जा सकता है।

हालिया हफ़्तों में जुनूबी फ़िलपाइन मैं मफ़रूरों का तआक़ुब करते हुए फ़ौज और पुलिस की फ्रंट से वाबस्ता फ़ोर्सिज़ से झड़पों में फ़ौजी-ओ-पुलिस अहलकारों समेत 40 के क़रीब आम शहरी हलाक हो चुके हैं।

जहां फ्रंट क़तई तौर पर पीछा किए जानेवालों से लाताल्लुक़ी का इज़हार करती है वहीं इस ने जुनूबी जज़ीरे बासीलान में 19 फ़ौजीयों की हलाकत की ज़िम्मेदारी क़बूल की है जिस के मुताल्लिक़ इस का कहना है कि ये फ़ौजी बाग़ीयों के इलाक़े में घुस आए थी। फ़ौजी तर्जुमान कर्नल अरनोलफ़ो बरग़ूस का कहना है कि फ़रनटके ख़दशात के बावजूद जंग बंदी मैकनिज़्म क़ायम है, जो तरफ़ैन में तशद्दुद को रोक सकता है।

तर्जुमान ने कहा कि फ्रंट और हुकूमत के माबैन अवाइल नवंबर में होने वाले मुज़ाकरात से कशीदगी में कमी की उम्मीद है और हमें नवंबर के अमन मुज़ाकरात के फीडबैक का इंतिज़ार है।

12 हज़ार जंगजूओं पर मुश्तमिल MILF हुकूमत से पुरअमन मुज़ाकरात में मसरूफ़ है और जंग बंदी मुआहिदा क़ायम ही।
ताहम हालिया पुरतशदुद झड़पों से बाग़ी ग्रुप के ख़िलाफ़ अवामी ग़म-ओ-ग़ुस्से में इज़ाफ़ा और बाग़ीयों केख़िलाफ़ मुकम्मल जंग के मुतालिबात सामने आए हैं।

फ़िलपाइन के सदर बीनगीनो अकीनो कह चुके हैं कि वो हालिया तशद्दुद के बावजूद अमन अमल केलिए पुराज़म हैं।