वक़्फ़ इमारत कम किराया पर लीज़ ,मुआमला चीफ़ मिनिस्टर से रुजू

हैदराबाद 31 जनवरी (सियासत न्यूज़ ) वक़्फ़ बोर्ड की जानिब से शहर के मर्कज़ी मुक़ाम आबडिस पर एक इमारत को कम कराया पर लीज़ पर दीए जाने का मुआमला आज चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी तक पहुंच गया। बताया जाता है कि हुकूमत ने इस मसला पर महिकमा क़ानून की राय तलब की है ।

वज़ीर-ए-अक़लीयती बहबूद अहमद उल्लाह ने भी आज चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात की और लीज़ के इस मुआमला की वज़ाहत की । बताया जाता है कि अहमद उल्लाह ने चीफ़ मिनिस्टर को बताया कि कांग्रेस आला कमान सेताल्लुक़ रखने वाली एक बाअसर शख़्सियत की सिफ़ारिश पर वक़्फ़ बोर्ड ने कम किराया पर इमारत लीज़ पर दी है

। ताहम वो इस बात की वज़ाहत ना करसके कि बोर्ड ने लीज़ पर दीए जाने से मुताल्लिक़ तरीका-ए-कार पर अमल क्यों नहीं किया । बताया जाता है कि चीफ़ मिनिस्टर के सैक्रेटरी इंचार्ज अक़ल्लीयती उमूर ने वक़्फ़ बोर्ड की इस फाईल की तफ़सीलात तलब करते हुए चीफ़ मिनिस्टर को वाक़िफ़ किराया । वाज़ेह रहे कि वज़ीर-ए-क़लीयती बहबूद ने हफ़्ता के दिन लीज़ पर दीए जाने से मुताल्लिक़ फ़ैसला पर रोक लगाते हुए बोर्ड को वजह नुमाई नोटिस जारी करने की हिदायत दी थी ।

ताहम दूसरे ही दिन उन्हों ने अपना मौक़िफ़ तबदील करते हुए फाईल को दुबारा वापिस तलब करने की मुहिम शुरू करदी और इस सिलसिला में ओहदेदारों को हिदायत दी । वज़ीर-ए-अक़लीयती बहबूद की दस्तख़त के साथ ही क़वाइद के मुताबिक़ फाईल को महिकमा क़ानून की राय हासिल करने केलिए रवाना करदिया गया । बताया जाता है कि इस फाईल से मुताल्लिक़ कांग्रेस आला कमान को जोड़ने की कोशिशों पर चीफ़ मिनिस्टर ने ख़ुद भी हैरत का इज़हार क्या ।

अब वक़्फ़ बोर्ड जो भी फ़ैसला करेगा वो महिकमा क़ानून की राय के मुताबिक़ ही होगा । बताया जाता है कि बोर्ड के बाअज़ अरकान ने कम किराया पर इमारत को दीए जाने की मुख़ालिफ़त करते हुए अपना अख़तिलाफ़ी नोट दिया है ।इसी दौरान चीफ़ मिनिस्टर ने वज़ीर-ए-अक़लीयती बहबूद को हिदायत दी कि वो अक़ल्लीयती कमीशन की तशकील के सिलसिला में रियास्ती हाईकोर्ट से एक माह की मोहलत हासिल करें।