वज़ीर-ए-आज़म आज सैलाब ज़दा इलाक़ों का दौरा करेंगे

अक्टूबर,ज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह तवक़्क़ो हैके 31अक्टूबर को रियासत आंध्र प्रदेश के साहिली अज़ला का एक रोज़ा तूफ़ानी दौरा करेंगे।

बावसूक़ ज़राए ने ये बात बताई और कहा कि वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह दिल्ली से रास्त साहिली अज़ला मशरिक़ी-ओ-मग़रिबी गोदावरी के अलावा ज़िला कृष्णा में हालिया तूफ़ानी बारिश की तबाह कारीयों और फसलों वग़ैरा को पेश आए नुक़्सानात का मुशाहिदा करेंगे।

ज़राए के मुताबिक़ बताया जाता हैके रियासत में पाई जाने वाली सूरत-ए-हाल के पेशे नज़र वज़ीर-ए-आज़म के दौरा साहिली आंध्रई अज़ला को राज़ में रखा गया है।

ताहम सरकारी नज़म-ओ-नसक़ को वज़ीर-ए-आज़म के इमकानी दौरा की इत्तेलाआत दे दी गई हैं। जिस के पेशे नज़र मज़कूरा अज़ला में जिन मुक़ामात का वज़ीर-ए-आज़म दौरा करेंगे उन मुक़ामात पर सख़्त इंतेज़ामात किए गए हैं। इसी ज़राए के मुताबिक़ बताया जाता है के चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी जो कि तूफ़ान से पेश आए नुक़्सानात का जायज़ा लेने के लिए मुतास्सिरा अज़ला के दौरे पर हैं उन्होंने रात में हैदराबाद वापिस होने के बजाये इसी मुक़ाम पर क़ियाम को तर्जीह दी है।

इस तरह चीफ़ मिनिस्टर के हैदराबाद वापसी के प्रोग्राम में अचानक तबदीली के पेशे नज़र भी वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के हंगामी नौईयत के एक रोज़ा रियासत के दौरा का इमकान पाया जाता है। बताया जाता हैके रियासत की तक़सीम के मसले पर सीमांध्र में पाए जाने वाले हालात की रोशनी में वज़ीर-ए-आज़म के दौरे की इत्तेलाआत किसी को नहीं दी गईं और सिर्फ़ मुंख़बा आला ओहदेदारों-ओ-रियास्ती वुज़रा को ही दी गई है।